معرفی رسمی تراکتور بردیف


ساعت: 19:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889671

تیم فوتبال تراکتورسازی در اولین گام لیگ بیست و دوم مانند فصل گذشته در سیرجان به مصاف گل گهر می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور روز گذشته با برگزاری 5 دیدار به طور رسمی افتتاح شد که در ادامه هفته اول امروز (شنبه) سه دیدار در شهرهای اصفهان، اهواز و سیرجان برگزار می شود. .

دیدار تیم های تراکتور و گل گهر یکی از دیدارهای امشب است که از ساعت 20:30 با قضاوت کوپال نظمی، محمد عطایی، بهمن عبداللهی، ایمان کاهیش در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان آغاز می شود.


دیدار تیم های سیزدهم و چهارم فصل قبل

تراکتور فصل گذشته را با نمایشی کابوس وار به پایان رساند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت. بدترین رتبه این تیم از زمان بازگشتش به لیگ برتر که پرطرفدارترین تیم آسیا نبود و ذائقه هواداران آذربایجان را ترش کرد.

این در حالی است که گلگهر در سومین فصل حضور خود در سطح اول فوتبال ایران در لیگ بیست و یکم عملکرد خوبی داشت و با اینکه با کسر امتیاز باقی ماند اما با کسب عنوان چهارمی رکورد قابل قبولی را به نام خود ثبت کرد.


در نقل و انتقالات متفاوت است

تراکتورسازی با تغییرات اساسی وارد لیگ 22 می شود. این تیم یکی از پرکارترین تیم های نقل و انتقالات است و امیدوار است با به خدمت گرفتن مربی باتجربه «کوربن بردیف» و ستاره های خارجی به جمع مدعیان بازگردد.

گل گهر برخلاف تراکتورسازی با حداقل تغییرات به استقبال فصل جدید می رود. هدایت تیم سیرجانی بر عهده امیر گالنووی است و این تیم تنها 5 بازیکن جدید جذب کرده است که یکی از باثبات ترین ها در این زمینه محسوب می شود.


رمز و راز در برابر موارد فوق!

تراکتورسازی قربان بردیف تیمی ناشناخته برای فوتبال کشور است و این تیم امروز به صورت رسمی معرفی می شود. البته سرمربی جدید تی سی که پیش از این در فوتبال روسیه و قزاقستان فعالیت می کرد، به ذهنیت تدافعی معروف است.

از طرفی سبک بازی تیم های قلانوی بر پایه فوتبال فیزیکی و استفاده از کناره ها است. گل گهر به دلیل بازیکنان بلند قامتی که در حمله، در مرکز از جناحین و ضربات شروع مجدد دارد، برای هر حریفی خطرناک است.


خاطره تلخ تراکتور از ابتدا در سیرجان

تیم های تراکتور و گل گهر برای هفتمین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. قرمزهای آذربایجان در 6 بازی قبلی دو تیم با سه برد، 2 تساوی و یک باخت مقابل آبی های سیرجان به صدر جدول رسیده اند.

عجیب اینکه دو تیم در هفته اول میزبانی سیرجان برای دومین بار متوالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تراکتورسازی فصل گذشته را در گل گهر خیلی بد شروع کرد و با خاطره ای بد این دیدار را ترک خواهد کرد.


تقابل سرمربیان پرافتخار داخلی و خارجی

امیر گالنووی معروف ترین چهره ژنرال بازی تراکتور و گل گهر است. ژنرال فوتبال ایران در لیگ یازدهم و سپس لیگ پانزدهم و شانزدهم هدایت تراکتور را بر عهده دارد و امشب به مصاف تیم سابقش می رود.

تقابل کالانوی و بردیو به عنوان پرافتخارترین سرمربیان داخلی و خارجی لیگ جالب توجه خواهد بود. سرمربی ترکمنستان اولین حضور خود در فوتبال ایران را در کجا تجربه خواهد کرد و باید دید کارش را چگونه آغاز خواهد کرد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید