بردیف در حال حاضر سرمربی ما است. امسال حداقل باید سوم شویم/ بهترین بازیکنان ایرانی را در تراکتور داریم


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904208

از نظر هزینه هم جزو 8 تیم دوم لیگ برتر هستیم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما مومن هستند. قبل از بازی ما اگر اذان شود، سرمربی، بازیکنان و اعضای تیم آنجا نماز می خوانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ایوب بهتاج سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه گفت: ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کنیم و این مسابقات را با نتایج درخشان به پایان برسانیم.

وی در ادامه گفت: در ترکیه اردو داشتیم و در ترکیه تیم را تعطیل کردیم. همه بازیکنان فوتبال با نظر سرمربی انتخاب می شوند و این یک قانون است. جذب این بازیکن مورد تایید بردیف قرار گرفت و تا زمانی که من در این باشگاه هستم هیچ بازیکنی بدون اجازه سرمربی کنار گذاشته نمی شود و یا وارد تیم می شود. هر 16 تیم لیگ برتر برای قهرمانی بازی می کنند. نمی شود تیمی نگوید که برای قهرمانی رقابت ندارد. همه تلاش می کنند و بعد از سال ها کار در ورزش نمی توانم بگویم کدام تیم برای قهرمانی بسته است و کدام نه، زیرا نمی توان به طور مشخص گفت که یک تیم چه ویژگی هایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. همین تیم نفت مسجد سلیمان که 2 هفته در فرم خوبی نبود 8 امتیاز کسب کرد.

از نظر هزینه هم جزو 8 تیم دوم لیگ هستیم

بهتایی در خصوص هزینه های باشگاه و بحث کاوه رضایی گفت: از نظر هزینه کرد جزو 8 تیم دوم لیگ هستیم. همه چیز شفاف است و هیچ نگرانی از بابت هزینه ها نداریم، زیرا هزینه ها از بیت المال و دولت نیست، بلکه مهم این است که هیئت مدیره و مالک باشگاه راضی باشند. با شفاف سازی مشکلی نداریم اما باید در مورد مواردی صحبت کنیم که به نفع باشگاه تراکتورسازی است. با پزشکان تیم صحبت کردیم. رضایی اکنون آماده است و روز گذشته شاهد تمرین او بودم. بحث دیگر نظر سرمربی است که بردیف هر نظری در مورد جذب یا ترک بازیکن دارد باید انجام دهیم. اگر بخواهد بازیکن خارجی در پست فوروارد بیاورد، این کار را می کنیم.

وی با اشاره به تغییرات در باشگاه تراکتورسازی اذعان داشت: باید ثبات در مدیریت باشد. شاید امروز باشم و فردا نباشم، هوا نامشخص است. هر تغییری در باشگاه تراکتورسازی که پیشرفت داشته باشد باید اتفاق بیفتد. تغییر من دست خداست اما ثبات مدیریت خیلی مهم است. در هر نهادی باید ثبات وجود داشته باشد. به عنوان مثال، گواردیولا هر جا می رود، چند سال دیگر برایش باقی مانده است و این یعنی ثبات مدیریتی.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: از نظر سخت افزاری باید هر روز پیشرفت کنیم. اکنون سالن بدنسازی و رستوران داریم و سعی می کنیم شرایط بهتری را به دست آوریم. تلاش می کنیم برای زمین تمرین که یکی از بهترین زمین هاست قرارداد ببندیم. همچنین یک مطب فیزیوتراپی بسیار مجهز داریم. ما باید سیستم را برای باشگاه سازماندهی کنیم تا باشگاه پیشرفت کند. اگر سیستم به خوبی سازماندهی شود، وضعیت خوب خواهد بود.

وی درباره امکانات و آکادمی گفت: باید توجه بیشتری به آکادمی داشته باشیم و تیم های اصلی را با تیم بزرگسالان پیوند دهیم. اگر پایگاه را با بزرگترها وصل نکنیم، تلاش ما به ثمر نمی رسد. ما باید تیم های اصلی را در جای خود قرار دهیم. همه اینها باید سازماندهی شود و با تیم بزرگسالان مرتبط شود تا یک تیم بومی تشکیل شود. اگر در استان های همجوار استعداد پیدا کنیم او را به آکادمی می آوریم و با او کار می کنیم. ما به دنبال این سیستم هستیم.

در حال حاضر بردیف سرمربی تیم ماست

بهتایی در خصوص شرایط ادامه کار قربان بردیف در این تیم گفت: بردیف سرمربی تیم است و زمانی که به بازیکن نیاز داشته باشد به او کمک خواهیم کرد. او فعلا سرمربی این تیم است. امسال باید حداقل سوم باشیم. این باید با حداکثر تلاش انجام شود. ما بهترین تلاش و بهترین نتیجه را می خواهیم. ما خواهان مقام اول هستیم زیرا چیزی کمتر از سایر تیم ها نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتقال مهندسی از شخص آقای قربانی امضا به ترکیه رفتید؟ وی گفت: دخترم در ترکیه تحصیل می کند و من و خانواده ام سالی 2-3 بار به آنجا می رویم. اصلا چنین بحث هایی وجود ندارد. یک بار یک پاکت زرد و یک کیف به ما دادند تا به یکی در جاده بدهیم. من حتی نمی دانستم در آن چیست. من خودم قرارداد را امضا نکردم. چرا برم برای آقای قربانی امضا بگیرم؟

ما بازیکنان مومن و اهل دعا داریم

سرپرست باشگاه تراکتورسازی با اشاره به زندگی مجلل تنها دروازه بان این تیم خاطرنشان کرد: بازیکن ما متاهل است و با خانواده اش زندگی می کند. اخباری 7 سال است که در تراکتور بازی می کند. با پول خود در تبریز خانه ای خرید و خانواده اش را آورد. یک بازیکن دیگر 4 سال است که اینجاست. امیدوارم همه خانه خوبی داشته باشند، این بد نیست؟ همه چیز تحت کنترل ماست. این بازیکنان حرفه ای و فداکار هستند و این کشور مالک آنهاست. سیستم نظارتی وجود دارد و هیچ یک از بازیکنان کودک نیستند. بازیکنان ما معتقدند. قبل از بازی ما اگر اذان شود، سرمربی، بازیکنان و اعضای تیم آنجا نماز می خوانند. بازیکنان ما بهترین های ایران هستند.

وی درباره وضعیت باشگاه گفت: انشالله بحث فعالیت بانوان در باشگاه را آغاز کنیم. ما سعی می کنیم تمام مراحل آماده سازی را مشخص کنیم و حرفه ای سازی را دنبال کنیم. خدا را شکر بدهی خاصی نداریم که باعث بسته شدن پنجره شود، اما به هر حال هر باشگاهی مشکل آب و هوایی دارد. این مسائل حل خواهد شد. ما کاری را انجام می دهیم که به نفع باشگاه است. باید در راستای همکاری های آموزشی و لجستیکی با باشگاه های خارجی تعاملات لازم را داشته باشیم.

همه به داوران اعتراض می کنند

بهتایی درباره شرایط داوری در لیگ برتر گفت: فکر نمی کنم تیمی باشد که اعتراضی به قضاوت نداشته باشد. حتی تیمی که همه می گویند برایش کار می کنند معترض است. شاید یک تیم بیشتر باشد، شاید کمتر. ما هم رفتیم و با فدراسیون صحبت کردیم و مسائلمان را مطرح کردیم.

وی با اشاره به معاونت حقوقی باشگاه تاکید کرد: یکی از مهم ترین قسمت های هر باشگاهی واحد حقوقی است. خدا را گواه می گیرم، از روزی که آمدیم یکی از مهم ترین قسمت هایی که به آن توجه کرده ایم بحث قراردادها و مسائل حقوقی آن است. خدا را شکر تا الان مشکل قانونی نداشتیم. ما باید به تبلیغات توجه کنیم. ما با اسپانسر قرارداد داریم و برنامه های خوبی داریم. برای بازاریابی و اقتصاد هم برنامه هایی داریم. در مورد تیم های لیگ برتری هم باید تبلیغ کنیم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با درآمدزایی اظهار کرد: در بحث تبلیغات دور زمین همه باشگاه ها باید به سازمان لیگ پول بدهند. باشگاه استقلال برای هر مسابقه باید 3.7 میلیارد تومان بپردازد. البته این را هم در نظر داشته باشید که صدا و سیما 30 بازی استقلال را از شبکه 3 پخش می کند، قرار نیست فقط پرسپولیس و استقلال را در شبکه سه پخش کند، اما تبلیغات ما با آن باشگاه ها فرق می کند. امیدواریم شرایطی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه ها فراهم کنیم.

وی درباره نقاط ضعف باشگاه تصریح کرد: شاید دروازه بان دوم خوبی نداشته باشیم. مربی دروازه بان ما یکی از بهترین هاست. ما به او گفتیم که از هر نظر و ایده ای استقبال می کنیم. ممکن است از سایر دروازه بانان بخواهد که کار کنند و در نهایت یک دروازه بان خوب برای آینده تراکتور انتخاب شود. سعید واسی یکی از بهترین بازیکنان است و امیدوارم موفق شود. ما با او به توافق رسیده ایم که به نفع او و باشگاه است. ممکن است بازیکنی با سلیقه مربی سازگار نباشد و این مشکلات طبیعی است.

بهتایی در پایان این نشست خبری گفت: آقای بردیف تا امروز فیلم بیش از 150 بازیکن را تماشا کرده است اما آنها را دوست نداشته است. همچنان به دنبال بازیکن خارجی هستیم و در صورت تایید سرمربی تا نیم فصل او را می آورند.

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید