سرمربی استقلال در حال حاضر در حال مذاکره با سرمربی جدید است

سرمربی استقلال در حال حاضر در حال مذاکره با سرمربی جدید است

در برنامه برتر فوتبال که با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد، سیدحجت کریمی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه با اشاره به اینکه گزینه اول، دوم و سوم استقلال ریکاردو ساپینتو بوده است، به پرتغالی ها فرصت داد تا تصمیم شما را بگیرند.

اما نکته پنهان صحبت های کریمی زمانی بود که اعلام کرد تا پنجشنبه (28 خرداد) تکلیف استقلال و سرمربی اش را روشن می کنیم. خبرهای رسیده به باشگاه استقلال حاکی از آن است که مدیران این گروه به موازات دو گزینه ایرانی در حال مذاکره بوده و منتظر پاسخ ساپینتو هستند.

حالا با مشخص شدن انتصاب ساپینتو پس از انتشار پست خداحافظی، 50 درصد از وعده های حجت کریمی محقق شده است، زیرا هواداران استقلال مطمئن هستند که این مربی دیگر با استقلال همکاری نخواهد کرد، اما 50 درصد باقیمانده توسط استقلال مشخص خواهد شد. فردا . منابع نزدیک به باشگاه استقلال خبر می دهند امشب مذاکرات نهایی بین مدیرعامل باشگاه استقلال و قائم مقام حجت کریمی در حال انجام است، بنابراین به احتمال زیاد فردا قبل از ظهر سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد.

طبق شنیده ها، سرمربی جدا از ایرانی بودن، استقلالی خواهد بود. هرچند این روزها صحبت از پیوستن جواد نکونام به ترکیب استقلال بیشتر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید