تراکتور بردیف به بارگیری نفت فکر می کنم!


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903111

یک تراکتور در بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان تلاش می کند تا نتیجه هفته گذشته مقابل حریفی مشکل ساز را جبران کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عنایی، قطار لیگ عالی فوتبال باشگاه های کشور امروز (پنجشنبه) وارد ایستگاه نهم می شود و این هفته با برگزاری مسابقات دو روز دیگر تکمیل می شود.

در یکی از دیدارهای روز دوم، تیم تراکتورسازی فردا (جمعه) ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار در تبریز با قاضی محمد جوسین ترابیان، نفتا مسجد سلیمان را می پذیرد.

* صفحه اصلی متفاوت، عاقبت متفاوت

دو تیم به مصاف هم می روند در حالی که شروع های بسیار متفاوتی نسبت به فصل جاری دارند. تراکتوری ها کار خود را با نتایج ضعیف آغاز کردند و از طرفی نفتی ها نیز با نتایج درخشان شروع کردند.

اما بعدها همه چیز برای هر دو تیم تغییر کرد و تراکتور با یک برخاست سنگین بلند شد و من حریفان را شخم زدم اما در عوض روغن زیر توپخانه حریف آتش گرفت و سوخت!

* تراکتور به فکر پر کردن نفت است

قرمزها هفته گذشته در خانه مقابل مس رفسنجان شکست تلخی را متحمل شدند و با یک گل شکست خوردند، باختی که به کلین شیت ها و پیروزی های پیاپی این تیم پایان داد.

تراکتورسازی قربان بردیف در بازی فردا به دنبال جبران است و امیدوار است با روغن زدن به مسجد سلیمان در مرحله نهم، به مسیر قهرمانی در لیگ برتر بازگردد.

* بحران متاثر به تبریز هم رسید

در آن سوی زمین زردپوشان مسجد سلیمان پس از تعطیلات فیفادی در آستانه رکودی فاجعه بار قرار گرفته و شکست های سنگین و غیرمنتظره ای را متحمل شدند.

شاگردان رضا مهاجری در دو بازی اخیر خود به ترتیب 4 و 5 گل مقابل تیم های نساجی و گل گهر به ثمر رساندند و با فشار آن باخت ها و البته حاشیه های تمرینی به استقبال بازی تراکتور می روند.

* نبرد یاران بردیف با بدترین خط دفاعی

تراکتور با 11 امتیاز در رده هفتم و نفت با 8 امتیاز سیزدهم است. تفاوت سه امتیازی که تفاوت زیادی در جدول فشرده سازی بالا ایجاد کرد.

شباهت دو تیم در تعداد تساوی و گل زده است که روی اعداد 2 و 8 قرار دارند و این در حالی است که نفت با 17 گل زده بدترین خط دفاعی لیگ را دارد.

* شکست ناپذیری پرشور

دو تیم تراکتور و نفت تاکنون 10 بار در لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته اند که در این مدت پارسه ها با 5 برد و 5 تساوی مقابل حریف مسجد سلیمانی شکست نخورده اند.

تراکتور فصل گذشته در بازی اول در تبریز با 2 گل نفت را شکست داد اما در بازی برگشت در مسجد سلیمان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

* قاتلان دیروز، مشترکین امروز!

سامان نریمانجهان و رضا دگانی دو همبازی فصل گذشته تراکتورسازی امسال در نفت حضور دارند و از مهره های کلیدی این تیم محسوب می شوند و مهدی هاشم نژاد نیز از نفت به تراکتور آمد.

سه بازیکن معمولی که فردا در کانون توجه قرار خواهند گرفت و جالب اینکه هر سه در درگیری های دو تیم با پیراهن تیم مقابل دروازه حریف را باز کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید