شفق باز هم مدعی مالکیت تراکتور/تراکتور فرزندخوانده سرمایه گذاران است

ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797252

همزمان با پیشرفت باشگاه تراکتورسازی، مدیرعامل سابق این باشگاه با ادعای مالکیت چندگانه آفتابی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، راه اندازی تراکتوری که همیشه مدعی شکست است، با دستور میلیاردی به نام محمدرضا زنوزی، بار دیگر نشان داد که این رویه محکوم به شکست است تا زمانی که کمپین خصوصی سازی باشد. در فوتبال کشور اجرا نمی شود.

اما همزمان با پیشرفت باشگاه تراکتورسازی که به درخواست هواداران، موضوع واگذاری امتیاز این تیم به شرکت ملی صنایع مس ایران کلید خورده و محتمل به نظر می رسد، ناصر شفاک، مدیرعامل سابق این باشگاه دوباره ادعای مالکیت خورشیدی

شافاک که در زمان واگذاری تراکتور به زنوزی ادعاهای مشابهی را مطرح کرده بود، حالا که این تیم در آستانه تغییر مالکیت است، ادعاهای خود را تکرار کرده و از هر روزنه ای که به او اجازه بازگشت می دهد، استفاده می کند.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی خود را مالک واقعی تیم می داند که در مدیریت تیم امنیت ندارد و همچنین زمانی که سرمایه گذار متمولی مانند زنوزی در فضای نابرابر رقابت با بخش دولتی زنده نمی ماند – به نظر او. – پیامدهای خصوصی سازی آشکار است.

در این صورت تردیدی نیست که سرنوشت ماشین سازی که پس از انتقال امتیاز خود از کارخانه در شرایطی بین مالکان مختلف و صاحب خانه، در شرایط اسفناک کنونی قرار گرفت، مصداق بارز آن است. آینه تراکتور

در حال حاضر انتقال مالکیت با حمایت مستمر بخش خصوصی دیگر درمان تراکتور بدبخت نخواهد بود و ادعای مدیرعامل سابق هیچ اثری جز زمین خوردن و پایین انداختن تراکتور نخواهد داشت.

در نهایت کارشناسان بر این باورند که تراکتورسازی پس از نیم قرن فعالیت در فوتبال کشور، اکنون به فرزندخوانده سرمایه دارانی تبدیل شده است که ادامه این چرخه با غریزه قدرت طلبانه آنها می تواند مثمر ثمر باشد، اما در نهایت جز تلخی. حادثه برای محبوب ترین تیم در آسیا وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید