اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای اجرای 7 طرح سرمایه گذاری بی نام در خراسان شمالی

ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804670

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی اعلام کرد؛

سیدعلی میرکریمی با اعلام اینکه هفت سرمایه گذار برای اجرای هفت طرح بی نام که بارگذاری و در سامانه سرمایه گذاری خراسان شمالی معرفی شده اند، آماده شده اند، گفت: تاکنون عملیات اجرایی سه طرح آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی میرکریمی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی به عصرتراک گفت: رجبی مقدم گفت: 100 پروژه با وام 2093 میلیارد تومانی امسال در سارا افتتاح و تعمیر می شود. در حال حاضر 86 طرح سرمایه گذاری برای معرفی به سرمایه گذاران در سامانه سرمایه گذاری خراسان شمالی بارگذاری شده است تا حضور آنها برای سرمایه گذاری و اجرای این طرح ها جلب شود.

میرکریمی در ادامه با اشاره به اینکه به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری در این پروژه ها، تمامی استعلامات لازم برای اجرای این طرح های سرمایه گذاری انجام شده است، گفت: سرمایه گذاران احتمالی تنها باید آمادگی خود را برای اجرای طرح اعلام کنند.

وی اعلام کرد: تاکنون از 86 طرح بی نام بارگذاری شده در سامانه سرمایه گذاری خراسان شمالی، سرمایه گذاران احتمالی برای اجرای هفت طرح اعلام آمادگی کرده اند.

این مسئول بیان کرد: این هفت طرح شامل پروژه گردشگری (خدماتی، اجتماعی، مجتمع تفریحی) در شیروان، ایجاد منطقه توتستان به مساحت 50 هکتار در راز و جرگلان، راه اندازی واحد تولید کربنات کلسیم در شهرک صنعتی می باشد. سیساب و واحد پرتاب پرواربندی 300 راس دام در شهرستان گرمه، راه اندازی واحد تولید انواع ورق آلومینیوم از بلوک های آلومینیومی در شهرستان جاجرم، احداث نیروگاه پنج مگاواتی در شهرک بوینورد. و نیروگاه 10 مگاواتی در شهر جاجرم.

وی گفت: سرمایه گذاران در پروژه های گردشگری خارجی، ایجاد توتستان در شهرهای راز و جرگلان و احداث کارخانه کربنات کلسیم در شهر صنعتی سیساب کار خود را آغاز و سه پروژه را راه اندازی کرده اند.

مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری خراسان شمالی گفت: صلاحیت مالی و فنی سرمایه گذاران در چهار پروژه دیگر در حال بررسی است. احداث کارگاه پرواربندی 300 راس دام سبک در شهر گرمه تصویب شد.

میرکریمی در پایان گفت: بهبود شرایط سرمایه گذاری مستلزم مهار تورم و آزادسازی قیمت ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید