باید سعی کنیم وارد ماه پر از خیر و برکت رمضان پاک / پاک / تبریک روز جانباز شویم.


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813667

دبیر شورای نگهبان گفت: هفته‌ای دیگر تا ماه مبارک رمضان باقی نمانده است، امیدوارم با تلاش و کوشش بتوانیم با صفا و پاکی وارد ماه پر خیر و برکت رمضان شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (16 اسفند 1392) در سخنانی پیش از دستور جلسه شورای نگهبان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا (ع)، امام سجاد (ع) ع) و کمر بنی هاشم (ع) گفتند: فرا رسیدن این ایام مبارک و میلاد این سه انوار الهی را به ملت ایران تبریک می گویم و امیدوارم همه از برکات وجود این سه نور بهره مند شویم. چراغ های مقدس

وی افزود: امروز روز جانباز است و خدمت همه جانبازان به ویژه این روز عزیز را تبریک می گویم. از خداوند متعال برای جانبازان عزیز صبر و شکیبایی و رفع مشکلات آنان را مسئلت دارم.

دبیر شورای نگهبان گفت: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر ماه پر برکت شعبان را به ما فهماند. باید سعی کنیم از روزها و شب های این ماه گرانقدر نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم اکنون که این ماه ارزشمند را درک کرده ایم، بتوانیم از برکات آن نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله جنتی با بیان اینکه برای رسیدن به رحمت الهی در روزهای مبارک آینده باید بررسی کنیم که از ایام خجسته چه گذشته است و کمبودها را جبران کنیم، گفت: چند هفته از ماه مبارک رمضان نمانده است. امیدوارم با تلاش بتوانیم وارد ماه پر از خیر و برکت رمضان شویم.

وی ادامه داد: باید برای استجابت دعا آمادگی های زیادی داشته باشیم و اجازه ندهیم فرصت های طلایی از دست برود. به راستی آنچه از دریافت رحمت و برکات الهی از دست رفته دیگر قابل جبران نیست، پس نباید از این امر غافل شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید