هر جا با تفکر ائمه انقلاب وارد شویم موفق می شویم


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899890

سردار حسین معروفی با تاکید بر اینکه با تفکر ائمه انقلاب هر جا وارد شویم موفق خواهیم بود، گفت: تعامل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با جامعه و اقشار مختلف مردم الگوی حکومت داری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معارفی امروز در جلسه ستاد ارتقای مدرسه حاج قاسم ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد حراست مقدس با بیان اینکه باید در حوزه فکری کار کرد، گفت: در کشور به این مهم توجه بیشتری داشتند که کرمان قله واقعی مکتب حاج قاسم است و در کشور ما خلأ جدی در اندیشه حاج قاسم وجود دارد که باید در این زمینه به آن بپردازیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه با تفکر ائمه انقلاب هر جا وارد شویم موفق خواهیم بود تصریح کرد: رویکرد سپهبد حاج قاسم سلیمانی به جامعه و اقشار مختلف مردم الگوی حکومت داری اسلامی است.



وی گفت: اگر کسی فکر می کند که شهید سلیمانی در مبارزه با منکرات عالم و در جبهه مقاومت پیشوای دل شده است، اشتباه کرده است. چون حاج قاسم در طرالله و در زمان جنگ تحمیلی پیشوای دل ها بود و همان حاج قاسم جنگ است.

این مسئول تصریح کرد: حاج قاسم بر دل ها حکومت می کند و اصرار ما این است که در حوزه فکری کار کنیم و باید از این الگو در حوزه فکری استفاده شود و باید این کار را در این زمینه جدا از مکتب انجام دهیم زیرا نمی خواهیم مدرسه حاج قاسم ساز و پله ای برای دیگران شود.

سردار معروفی گفت: ستاد راهبردی سومین سالگرد درگذشت سپهبد سلیمانی در کشور تشکیل شد و در استان های کرمان و تهران کار به سپاه هر استان و 29 استان باقی مانده واگذار شد. ، این کار به عهده بسیج و با مسئولیت بنده گذاشته شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برای تبیین ماهیت انقلاب اسلامی نیازمند جمع بندی کار سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان در سطح کشور هستیم، خاطرنشان کرد: در این راستا برای تبیین ماهیت انقلاب اسلامی نیاز داریم.

وی درباره اتفاقات و ناآرامی های اخیر در کشور گفت: ممکن است برخی بگویند از هتک حرمت حاج قاسم رنجیدیم. اما ما از هتک حرمت به قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام و مساجد صدمه دیده ایم و فقط مربوط به حاج قاسم سلیمانی نیست.

این مسئول تاکید کرد: کینه ای که دشمنان از اربعین داشتند به خاطر حاج قاسم بود و برای انتقام از این واقعه بزرگ کام ملت را تلخ کردند.

سردار معروفی ادامه داد: دشمنان جنگ قومی و مذهبی را ترویج می کنند و ما باید در این عرصه تلاش کنیم و این عرصه را جهاد تبیین کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما هر روز نیاز به تفکر حاج قاسم را در کشور بیشتر احساس می کنیم و بر همین اساس برنامه ریزی برای سومین سالگرد باید معنادار و متفاوت از سال های گذشته و برای انقلاب باشد. و امسال مسئولیت فضای مجازی و رسانه ها بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیش بینی ما برپایی 500 موکب و پذیرایی از 500 تا 700 هزار غیر کرمانی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید