ستاره پرسپولیس: به همین دلیل باید مقابل انگلیس موفق شویم!

ستاره پرسپولیس: به همین دلیل باید مقابل انگلیس موفق شویم!

وحید امیری در مورد وضعیت خود در فاصله 21 روز مانده به شروع جام جهانی گفت: افتخار می کنم که این فرصت به من داده شد تا دوباره در اردوهای تیم ملی حاضر شوم و با پیراهن تیم ملی تمرین کنم. وظیفه ما به عنوان یک ملی پوش این است که تمام تلاش خود را بکنیم و روز به روز جایگاه ملی پوشان را بالا ببریم.

وی همچنین گفت: برای همه بازیکنان، حضور در جام جهانی یک اتفاق ویژه است. مهم نیست چه کسی بازی می کند و چه کسی بازی نمی کند. افتخار می کنم که خداوند به من کمک کرد و فرصت حضور در اردوی تیم ملی را به دست آوردم و از این پس مانند سایر بازیکنان تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام خواهم داد.

امیری درباره حال و هوای تیم ملی در فاصله سه هفته مانده به شروع جام جهانی گفت: بازیکنان لیگ داخلی چند هفته است که در خدمت تیم ملی هستند. لحظه به لحظه که به بزرگ ترین مسابقات ورزشی جهان نزدیک می شویم، یک حس مشترک پیدا می کنیم و آن قوت بخشیدن به سربلندی ایران و مردم ایران است. با وجود سختی گروهی که در آن قرار داریم، همه از ما انتظار دارند در خور نام کشورمان عملکردی داشته باشیم. همه بازیکنانی که در اردو حضور دارند از حضور در این فضا خوشحال هستند و هم بازیکنان و هم اعضای کادرفنی از هر لحظه برای پیشرفت استفاده می کنند و مطمئنم با روند آماده سازی و تمریناتی که انجام داده ایم به یاری خداوند خوب است. اتفاقاتی برای تیم ملی در قطر خواهد افتاد.

وی همچنین درباره وضعیت رقبای ایران در جام جهانی و همگروهی با انگلیس، آمریکا و ولز گفت: فوتبال زیباترین ورزش است زیرا هیچ تیمی قبل از شروع بازی برنده یا بازنده نیست. تلاش این است که برای رویارویی با حریفان به بهترین شکل ممکن آماده شویم. انگلیس بهترین قهرمانی جهان را دارد و یکی از مدعیان اصلی جام جهانی است، اما واقعیت این است که ما به تیم ملی کشورمان و پیراهنی که می پوشیم متعهد هستیم و قول می دهم که اگر بخشی از آن باشم. از آخرین اعضای تیم ملی تمام تلاشم را برای موفقیت ایران انجام خواهم داد. هر بازیکنی که لباس تیم ملی را بر تن کند، مطمئنا با تمام وجود برای موفقیت لباس، سربلندی پرچم کشور و شادی مردم تلاش خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید