مقابل پرسپولیس باید خیلی متمرکز باشیم/ در بازی برگشت لیگ بهتر می شویم

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801058

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم ذوب آهن تمرکز بالایی مقابل پرسپولیس داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: به گل محمدی و همکارانش و تیم پرسپولیس تبریک می گویم، گل محمدی برای ذوب آهن زحمت می کشد و برای او آرزوی موفقیت دارم. در جام حذفی باید اشتباهات را به حداقل برسانید و ما سعی کردیم خیلی متمرکز باشیم و زمان زیادی نداشتیم. این مسابقه سه چهار روز بیشتر نبود. امیدوارم تمرکز بالایی داشته باشیم.

وی با اشاره به سوختن بازیکنان ذوب آهن و اینکه آیا برای بازی فردا مشکل کمتری ایجاد می کند، گفت: برای این دیدار زمان زیادی برای انجام تمرینات ویژه نداشتیم. ما یکی دو روز است که روی این مشکل کار می کنیم. خدایا فردا روز خوبی برای مهاجمان ما خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن درباره روند بسته شدن ذوب آهن در این فصل گفت: در ابتدای فصل روندی سینوسی داشتیم. سپس روند بدی داشتیم و شکست خوردیم و به تساوی رسیدیم، اما خدا را شکر تیم ما در 4-5 هفته اخیر پیشرفت کرده و از 4 بازی اخیر لیگ 7 امتیاز کسب کرده است. تعداد گل های خورده کمتر شده و این نشان می دهد که تیم ما هر هفته بهتر می شود. امیدوارم این روند را در جام حذفی ادامه دهم.

وی افزود: شرمنده هواداران بودم و از آنها عذرخواهی کردم، اما اگر آنها صبور باشند و به حمایت از تیم، کادرفنی و بازیکنان ادامه دهند، قول می دهم در بازی برگشت شرایط بهتری را با ذوب آهن تجربه کنم و ذوب آهن به دوران خوب خود بازگردد. روزها.”

تارتاروس در مورد اینکه آیا تعدادی از بازیکنانی که جذب کردید در لیگ یک هستند و آیا به عنوان قهرمانی اعتقاد دارند یا خیر، اظهار داشت: به هر حال ما در این مورد با بازیکنان صحبت کردیم. در لیگ برتر خوب بازی کردیم و دست کمی از پرسپولیس نداشتیم. اگر اشتباهات فردی به دلیل جوانی یکی دو بازیکن نبود، می توانستیم پر از ورزشگاه آزادی را ترک کنیم. بازیکنانی که از لیگ یک به لیگ برتر آوردیم قبلاً به شخصیت لیگ برتری رسیده اند و خدای نکرده فردا بتوانیم از شخصیت سابق باشگاه ذوب آهن دفاع کنیم و از این مرحله از جام حذفی عبور کنیم.

وی در مورد کیفیت پایین زمین و نگرانی گل محمدی در این خصوص گفت: در ابتدای فصل زمین ما شرایط بدی پیدا می کرد اما باشگاه تصمیم گرفت با قیمت بالایی زمین را بهبود ببخشد و این اتفاق افتاد. چند هفته از دست رفته، روند روی زمین روز به روز در حال بهبود است. باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که این موضوع را دنبال کردند تا زمین خوبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن در پایان گفت: جا دارد از هواداران ذوب آهن تشکر کنم. آنها در روزهای سخت همراه ما بودند و سعی می کنیم به روزهای خوب ذوب آهن در چند سال اخیر برگردیم زیرا ذوب آهن در 2 سال گذشته شرایط خوبی نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید