ما باید روی Vistaturbine بسیار متمرکز باشیم / من با کسانی که نیاز دارند مذاکره نکرده ام

ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793435

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی را پیش رو داریم و آنچه در این جام مهم است تمرکز و غافلگیر نشدن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ویستا توربین در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: جام حذفی را پیش رو داریم و در جام حذفی مهم این است که غافلگیر نشویم. ما مقابل یک تیم ناشناس بازی می کنیم. در جام حذفی اگر نادیده بگیریم جام را از دست می دهیم. پنج بازی تا جام حذفی باقی مانده و باید با تمرکز بالا کار کنیم. قطعا حریف دفاع می کند و باید سعی کنیم از لایه های دفاعی عبور کنیم و فرصت پیدا کنیم.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان بدانند که هیچ بازی ساده ای در فوتبال ساده نیست. اگر تمرکز کنیم این بازی می تواند برای ما مفید باشد و اگر فقط آن را بپذیریم ممکن است ما را شگفت زده کند. جام حذفی جام مهمی است و هر سال برگزار می شود و می تواند به کسب سهمیه آسیایی منجر شود. همه تیم ها برای بردن این جام تلاش می کنند. این جام برای ما ارزشمند است و برای آن تلاش می کنیم. امیدوارم بازی به بازی پیش برویم.

وی افزود: در مجموع تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما به گونه ای است که مشکلات را پشت سر گذاشته ایم. بازیکنان جدید نیز باید بیشتر در کنار هم باشند. من به تیمم ایمان دارم و به بازیکنان هم گفتم که یکی از تیم های خوب لیگ هستیم. نسبت به هفته های اول احساس بهتری دارم. سعی می کنیم با کمترین سختی فضا را ایجاد کنیم اما همچنان مشکلاتی مثل زمین تمرین وجود دارد. تیم ما در زمین بازی می کند و تمرینات با کیفیت بیشتر به ما کمک می کند. ما به یکدیگر اعتماد زیادی داریم و باید برای هماهنگی بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی درباره جذب پیام نیازمندان نیز گفت: از واگذاری نقل و انتقالات اطلاعی ندارم، چرا برخی زودتر دست به احتکار زدند؟ الان وقت این سوالات نیست. نیازی به صحبت با پیام نبود و فرصت های زیادی برای انتقال وجود دارد و اکنون در میانه مسابقه هستیم و به دنبال تمرکز تیم خود هستیم.

وی افزود: درگیر مسابقات هستم و قطعا برای بازی فردا با تیم جدیدی بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید