بازی به بازی بهتر می شویم

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785393

سرمربیان ذوب آهن و پدیده پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی ذوب آهن مقابل پدیده مشهد گفت: امروز به حق خود رسیدیم و خیلی بهتر از پدیده کار کردیم. آنها تا اینجای کار مشکلات زیادی داشته اند و حیف است که خراسان در لیگ برتر تیم داشته باشد. امیدوارم حمایت کنند.

وی گفت: به دلیل مشکلات دیروز که برای ما پیش آمد، بچه هایمان به شدت دعوا کردند و من به شدت دستشان را تکان دادم. همدلی و رفاقت در تیم ما هیجان انگیز است و از این بابت بسیار خوشحالم.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری گفت: موعود بنیادی فر باتجربه است و قدردانی می کند. فقط یک صحنه مشکوک پنالتی بود که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد.

امجد شکوه مقام پس از شکست پدیده مقابل ذوب آهن گفت: یک هفته تمرین خوبی داشتیم و نسبت به دیدارهای قبل خیلی بهتر عمل کردیم اما در پایان بازی تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم. البته فکر می کنم گل دوم آنها آفساید بود و امیدوارم داور اشتباه کرده باشد.

وی گفت: درود بر بازیکنانی که با تمام وجود بازی کردند. اورژانسی داشتیم و 6 یا 7 بازیکن ما سرما خورده بودند.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا سرما به دلیل حضور در مسافرخانه است، گفت: خیر، به دلیل آب و هوا است و برای خیلی ها پیش می آید.

شکوه مکام در پاسخ به این سوال که در هر بازی چه اتفاقی برای پدیده می افتد، گفت: اگر بخواهیم از منظر فوتبالی نگاه کنیم، بازی به بازی بهتر به دست می آوریم. درست است که شکست خوردیم اما بازی امروز به گونه ای نبود که مستحق شکست باشیم.

وی در خصوص غیبت میثاقیان از روی نیمکت گفت: او بعد از عمل بیمار شد و امروز غیبت او ضربه سختی به ما زد.

سرمربی پدیده درباره ادامه یا عدم ادامه اردوی تهران گفت: رهبری باید تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید