پرسپولیس برنامه فوتبال بازی می کند/ اگر تمرکز نکنیم تنبیه می شویم

ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779136

ما می خواهیم به گونه ای بازی کنیم که مردم ما را می شناسند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: فردا بازی فیزیکی داریم و هر تیمی که تمرکز نداشته باشد مجازات می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی گفت: هفته دومی در پیش داریم و کم کم تیم ها با هم آشنا می شوند. اول از همه به گل محمدی و پرسپولیسی ها خسته نباشید می گویم. به نظر من پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حق بیشتری داشت و می توانست بهتر باشد. مطمئنم پرسپولیس از این بلندتر است. تیمی که پنج فصل پیاپی قهرمان شده و در دو فصل به فینال آسیا رسیده است قطعا تیم خوبی است. آنها با برنامه فوتبال بازی می کنند ما هم مسیری را ترسیم کرده ایم که در آن خلأها و مشکلاتی داریم اما می خواهیم با شادی و اتحاد از این مسیر عبور کنیم.

وی افزود: فردا بازی فیزیکی و سختی خواهیم داشت و هر تیمی تمرکز نداشته باشد مجازات می شود. پرسپولیس تیمی با شخصیت و حرفه ای است اما می خواهیم همه تیم ها به ما احترام بگذارند و فوتبال خوبی ارائه دهند و یکی از بهترین های لیگ امسال باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که امسال تیم جوان و بازیکنان باتجربه ای وجود دارد، گفت: هر تیمی که می بینید چند بازیکن مازنی دارد. مازندران معدن فوتبال و بازیکنان جوان است و ما از فرصت استفاده کردیم و 5-6 بازیکن جوان گرفتیم. علاوه بر آنها افرادی مانند علیرضا حقیقی، مسعود شجاعی و رضا جعفری را داریم. دوست دارم امسال به جای موقعیت یابی و نتیجه گرفتن بازی کنم تا مردم ما را بشناسند و مردم بدانند که تیم ما از قابلیت های فنی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید