مقابل استقلال اشتباه می کنیم، سخت تنبیه می شویم/ تیم ها خوب دفاع کردن را یاد گرفته اند

ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801320

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابل تیم بزرگی مثل استقلال حق نداریم اشتباه کنیم و اگر اشتباه کنیم به شدت مجازات می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معیتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: مشخص است که مقابل یکی از آماده ترین تیم ها بازی می کنیم. این بازی کمترین اشتباه ماست.

وی افزود: استقلال بسیار آماده، منظم و زیباست و این کار ما را سخت می کند. بازی حذفی است و باید برنده را مشخص کنیم و امیدوارم بازی تبادلی انجام دهیم.

سرمربی پیکان درباره افزایش تاج های استقلال و احتمال لغو این دیدار گفت: من الان این را از شما شنیدم اما هر چه قانون بگوید عمل می کنیم. ممکن بود برای ما هم اتفاق بیفتد، فصل گذشته در زمان ذوب آهن این اتفاق افتاد اما این دیدار لغو نشد.

وی در خصوص شناختی که از استقلال با توجه به بازی هایش در لیگ دارد، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما از این بازی درس گرفتیم و درک بهتری از استقلال پیدا کردیم. مقابل تیم بزرگی مثل استقلال حق نداریم اشتباه کنیم و اگر اشتباه کنیم به شدت تنبیه می شویم. امیدوارم هم من و هم بازیکنان از این بازی درس گرفته باشیم.

حسینی در خصوص وضعیت پیکان در نیم فصل و اینکه برخی تیم ها برای جذب بازیکنان خود تلاش می کنند، گفت: برای تیم سازنده ای مثل پیکان این داستان ها همیشه وجود داشته است. امسال تیم جوان تری داریم و تیم شاد و سرزنده ای هستیم که فوتبال پر جنب و جوش و پویا را به نمایش می گذاریم. باید ببینیم سیاست باشگاه چیست. من معتقدم بهترین جا برای این بازیکنان امسال پیکان است. حرکت دادن بازیکنان و تصمیمات احساسی بازیکن می تواند بسیار خطرناک باشد و بازیکن نتواند توانایی های خود را ارائه دهد. پیکان بستر خوبی را برای نشان دادن توانایی های جوانان فراهم کرده است و این باشگاه بهترین مکان برای آنهاست.

وی با بیان اینکه صحبت های زیادی درباره جدایی پکان از کوشکی شده است، گفت: به نظرم نباید زیاد درباره کوشکی صحبت شود. او امسال دوباره بازی می کند و این روی عملکرد این بازیکن جوان تاثیر منفی می گذارد. او با توجه به این شایعات نتوانست در دیدار قبل کیفیت خود را ارائه دهد. به خاطر فشاری که روی اوست. بهترین مکان برای او تیر است. حالا باید کار کند، بجنگد و کیفیتش را بالا ببرد.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه امسال بدترین نیم فصل لیگ برتر هم از نظر کیفیت زمین و هم از نظر فشردگی مسابقات به حساب می آید، گفت: مخالفم. نیم فصل سختی بود، تیم ها یاد گرفتند خوب دفاع کنند و این کار را سخت می کند. اینجا تمام دنیای فوتبال است و کار سخت است و تیم ها به حریفان فشار می آورند. اما در مورد کیفیت خاک با شما موافقم. کارکنان ما باید یاد بگیرند که برای بهبود کیفیت زمین هزینه کنند. زمین خوب هزینه دارد. در فوتبال ما مدیران نمی خواهند برای این موضوع هزینه ای بپردازند و نمی خواهند این موضوع در فوتبال ما جا بیفتد، در این مورد باید قیمت خوبی داشته باشیم. مردم در سراسر جهان برای کیفیت زمین های خود هزینه خوبی می کنند تا تیم ها بتوانند خوب بازی کنند.

حسینی با بیان اینکه شدت بازی ها روی کیفیت بازی ها تاثیر گذاشته است، گفت: خیر، همه جای دنیا اینطور است. در بعضی جاهای دیگر باید به مسابقات کم عرض تر از خودمان عادت کنیم. ما باید به آنها رسیدگی کنیم. دوران 7 روز یک بار بازی تمام شده و باید هر 5 روز یک بار بازی کنیم. دیگر اینکه بازیکنان خوب ما به خارج از کشور می روند و این تاثیرگذار است و نمی توانیم بازیکنان خوب خارجی را جذب کنیم. لیگ پویایی داشتیم اما از نظر سخت افزاری و کیفیت زمینی باید چاره ای اندیشید.

وی درباره محرومیت از اردوهای خارجی تیم های لیگ برتری گفت: من یک نظر دارم. شاید نظر من درست نباشد اما می گویم تیمی که زمین خوبی ندارد چرا باید به اردوی خارجی برود؟ ما باید این پول را صرف زیرساخت ها و زمین های خوب کنیم. یک میدان خوب بسازید. چرا وقتی زمین ندارید بیرون چادر نمیزنید؟ این نظر من است. شاید اشتباه باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه پیکان چند ساعت در روز بازیکنانش را در اختیار دارد، گفت: اگر می خواهید بگویید ما مثل خارجی ها نیستیم، نه مثل خارجی ها نیستیم. آنها از ما حرفه ای ترند، تجهیزات بیشتری دارند و به دلیل تجهیزاتی که دارند بازیکنان بیشتری دارند اما ما روزی سه بازیکن داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید