اگر حق پخش تلویزیونی را دریافت نکنیم هیچ چیز تغییر نمی کند/امیدوارم VAR در ایران بماند

رئیس فدراسیون فوتبال:

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز داشت: AFC ابلاغ کرده است که باشگاه‌ها باید با مسئولان پخش قرارداد خود را بیاورند؛ اگر حق پخش تلویزیونی را دریافت نکنیم هیچ چیز تغییر نمی کند و وضع مان همین می ماند.

‌به گزارش خبرگزاری موج،  مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان تهران اظهار داشت: خیلی متشکرم از جناب آقای براتی در دوران سرپرستی هیأت فوتبال استان تهران که مجمع آرام و بسیار خوب و منظمی را برگزار کردند. مجمعی که درخور تحسین است.

وی افزود: سعی کردیم با هیچ نامزدی ملاقات نداشته باشیم. ماجدی دو بار به خاطر مسائل کاری با من دیدار داشت. ما هر روز آنها را می دیدیم اما واقعیت این است تمام این رأی برای مجمع بود. حسین خبیری عضو هیأت مدیره پرسپولیس ۲۰۰ بار به من زنگ زد که نظرت کیست اما من پاسخی ندادم.

تاج در ادامه گفت: ماجدی بیگانه با حال فوتبال نیست و در دوره خود من در بخش مدیریتی آمد. فوتبال تهران موتور محرک فوتبال کشور است. هر وقت حال فوتبال تهران خوب باشد وضعیت فوتبال کشور هم خوب است.

تاج با اشاره به ظرفیت فوتبال استان تهران گفت: توانمندی فوتبال تهران بسیار بالاست اما نیاز به نظم دارد، تهران باید فوتبالش ارزان شود. گزارش هایی داریم که وضعیت مالی در فوتبال تهران آشفته است و اتفاقات ناخوشایندی رخ می دهد. یکی از وظایف آقای ماجدی این است که به این وضعیت سروسامان دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص درآمدزایی این رشته ورزشی و حق پخش تلویزیونی گفت: درآمد فوتبال در فوتبال توزیع نشده است. مگر می‌شود مسافر را در همین تهران سوار کنید اما ۷۰ الی ۸۰ درصد کرایه را نگیرید؟! حق پخش تلویزیونی ۷۰ درصد درآمد موجود فوتبال است این باید یک‌جایی دیده شود.

وی با قدردانی از نمایندگان مجلس برای حمایت از تحقق حق پخش تلویزیونی ادامه داد: می‌دانستم AFC به زودی ابلاغ خواهد کرد که باشگاه‌ها باید با مسئولان پخش قرارداد خود را بیاورند. اگر حق پخش را دریافت نکنیم هیچ چیز تغییر نمی کند و وضع مان همین می ماند. درآمد عمده ما از FIFA و AFC است . اگر این درآمد را نگیریم اداره فوتبال سخت است.

وی ادامه داد: امیدوارم دو VAR که به ایران منتقل شده اند در کشور ما بمانند. یک دستگاه دیگر هم از فیفا می‌آید تا با سه سیستم کار را ادامه دهیم.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید