امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839876

کاپیتان تیم والیبال گفت: با دور شدن از پهلو احساس سبکی می کنم و چون دیگر در تیم ملی نیستم، انتظارات گذشته از بین رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید معروف در نشست خبری پس از بازی پیکان و اربیل گفت: مرحله حذفی حساسیت خود را دارد. ما بازی را قوی شروع کردیم و تیم عراق بهتر از آنچه فکر می کردیم بازی کرد و بیش از آنچه که می توانست نشان داد.

وی با بیان اینکه سرمربی ایرانی اربیل شناخت خوبی از تیم پیکان دارد، گفت: خوشبختانه با وجود این شناخت موفق به پیروزی در این دیدار شدیم و باید برای فردا آماده شویم.

معروف در پاسخ به سوالی درباره تغییر اخلاق و نرمش رفتارش گفت: نمی دانم این تغییری که شما می گویید واقعا وجود دارد یا خیر؟ من در گذشته خیلی سخت گیر نبودم، البته زمانی که در تیم ملی بودم، فشار زیادی به من وارد می شد، به خصوص از طرف رسانه ها و این توقع که مردم والیبال را دوست دارند.

وی افزود: همه به دنبال پیروزی تیم ملی هستند و این فشار کار را سخت می کند. چند سالی است که از حاشیه دور هستم و احساس سبکی دارم. تغییر چندانی نکرده ام اما مسئولیت سنگینی که در تیم ملی داشتم الان وجود ندارد.


* اکبری: امیدوارم قهرمانی در ایران بماند

پیمان اکبری سرمربی پیکان در نشست خبری پس از دیدار تیمش با اربیل عراق در نشست خبری محمدحسین نجاتی با بیان اینکه نجاتی خسته نباشید گفت: نجاتی در حال حاضر کاپیتان ماست و وظیفه باشگاه است که او را به عنوان یک پیشکسوت ببیند. که سال ها در باشگاه پیکان کار کرده است. من از آن قدردانی می کنم. البته ارزش معنوی این ارزیابی برای ما و او مهم است و کمترین کاری بود که باشگاه پیکان می توانست انجام دهد و از زحمات این مربی ارزشمند تقدیر کرد.

وی با تاکید بر اهمیت دیدار مقابل اربیل، تصریح کرد: این دیدار حذفی است و برای ما مهم بود که از این مرحله عبور کنیم و برای دیدارهای پایانی آماده شویم. باز هم به تیم اربیل و آقای نجاتی خسته نباشید می گویم.

اکبری در پاسخ به این سوال که چرا وزن قهرمانی روی پیکان بود، گفت: امیدوارم قهرمانی در ایران بماند چرا که تیم های دیگری مثل ژاپن هستند که تیم های خوبی هستند. یادتان باشد پیکان عنوان دوم لیگ برتر را به دست آورد و به عنوان میزبان در این رقابت ها حضور داریم.

وی ادامه داد: شاید فشار روی تیم پیکان به دلیل حضور بازیکنان سرشناس باشد، هرچند شهداب هم از نظر بازیکن شرایط خوبی دارد و سیمون به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات قهرمانی ایتالیا لقب گرفت.

اکبری با بیان اینکه نمی‌خواهم فشار قهرمانی به بازیکنانش وارد شود، گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مسابقات خوبی داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی فردای پیکان مقابل تاراز را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: هر مرحله شرایط خاص خود را دارد، قزاقستان در فصل های گذشته یکی از چهار تیم برتر باشگاه های آسیایی بود که بازیکنان بالایی داشت. او دفاع خوبی در تور دارد. خدای نکرده فردا با شرایط بهتر، قدرت و تمرکز بیشتر بازی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید