لیگ برتر والیبال به 8 تیم رای دهید تا دور برگشت را به صورت غیر متمرکز انجام دهند

ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795273

اکثر باشگاه های لیگ برتر در نظرسنجی سازمان لیگ رای به ادامه روش رفت و برگشت مرحله مقدماتی دادند، بنابراین دیدار برگشت این رقابت ها از یکشنبه 12 دی ماه به صورت رفت و برگشت آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دهلاها از یکشنبه دوم مهرماه آغاز شد و دور مقدماتی این مسابقات روز چهارشنبه 10 آذرماه به پایان رسید.

سازمان لیگ به درخواست برخی تیم ها برای تغییر نحوه بازی برگشت و اهمیت ویژه لیگ برتر باشگاه ها در بازی های برگشت و پلی آف و همچنین توجه به سلامت بازیکنان، استفاده از بازرسی سیستم تصویری. ، جلوگیری از تردد غیر ضروری مسیرهای پروازی و زمینی، شیوع ویروس جدید کرونا (امیکرون)، تصمیم ستاد کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی مبنی بر عدم اجازه حضور تماشاگران در مسابقات و احترام به پیشنهادات و درخواست های باشگاه ها در خصوص فینال در فرم وی از 2 برد از 3 مسابقه ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال را به شرح زیر پیشنهاد کرد:

روش اول: بر اساس تصمیم جلسه هماهنگی با باشگاه ها (23 خرداد) بازی های برگشت را طبق سال های گذشته طبق برنامه دو طرفه در شهرهای میزبان و پلی آف به صورت متمرکز انجام دهید.

روش دوم: با تمرکز بر میزبانی شهر تهران در دو سالن، هفته ای 3 بازی با استراحت یک روزه و استراحت هفتگی بین هفته ها تا فینال به صورت 2 برد و 3 بازی.

باشگاه های لیگ برتری تا پایان ساعت کاری امروز (یکشنبه 4 دی ماه) نظرات خود را اعلام کردند و روش اول منجر به کسب اکثریت آرای باشگاه ها شد.

به ترتیب ۸ باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، ذوب آهن سیرجان و ورامین به روش اول و ۶ تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، افسانمیا مپر، مریوان‌دیده رای دادند. راه دوم یعنی بازی برگشت لیگ برتر به صورت متمرکز.

بدین ترتیب با رای اکثریت تیم ها (8 از 14)، دیدار برگشت لیگ برتر مردان طبق سال های گذشته از روز یکشنبه 12 دی ماه و بر اساس برنامه دور رفت در شهرهای میزبان تهران آغاز می شود. برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید