ما در تلاش هستیم لیگ برتر را در مبارزه با حضور تماشاگران برگزار کنیم / امکان برگزاری مسابقات به صورت متمرکز وجود دارد

زمان: 17:42
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775327

سال گذشته ، ما بیش از 2 میلیارد تن برای رعایت پروتکل های بهداشتی هزینه کردیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: تلاش می کنیم لیگ برتر را برای مبارزه با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمهدی نصیرزاده ، رئیس لیگ فدراسیون کشتی گفت: مراسم قرعه کشی بیست و دومین لیگ برتر کشتی فردا ساعت 14 در سالن کنفرانس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می شود. در کشتی آزاد حضور 14 تیم و در کشتی آزاد حضور 16 تیم قطعی شده است ما مسابقات غرب را با 4 گروه 4 تیمی و در کشتی آزاد با 2 گروه 3 تیمی برگزار می کنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: پنجشنبه جلسه ای با مدیران اجرایی و نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود و باید ببینیم آیا می توانیم لیگ را در یک سفر دو طرفه برگزار کنیم یا مانند آن سال گذشته ، باید مرکزی باشد. “البته ، ما بسیار مشتاق هستیم که مسابقات دو طرفه برگزار کنیم ، اگر مرکز مبارزه با فساد تاج اجازه دهد.

نظرزاده در ادامه اظهار داشت: اعضای تیم ملی کشتی امشب ساعت 21 بعد از جام جهانی نروژ وارد کشور ما می شوند و ما به آنها 10 روز استراحت می دهیم تا مسابقات کشتی را از هفته اول آبان آغاز کنند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی اذعان داشت: ما پروتکل های بهداشتی را به سختی و با هزینه زیاد اجرا می کنیم. سال گذشته ما بیش از 2 میلیارد تومان برای رعایت پروتکل های بهداشتی مانند PCR ، قرنطینه و موارد دیگر هزینه کردیم. امسال هم همینطور است و ما تست های pcr را از کشتی گیرانی که در مسابقات و وزنه برداری شرکت می کنند ، می گیریم. سلامت ورزشکاران و کارکنان در وهله اول برای ما مهم است.

وی در پایان مصاحبه با رادیو ورزش گفت: “چندین باشگاه با ما مکاتبه کرده اند که تمام تمهیدات خود را برای حضور برخی از تماشاگران در سالن انجام می دهند که منوط به تصمیم ستاد آنتی کرونا است. “ما با او مکاتبه کرده ایم و اگر ستاد مبارزه با فساد تاج به ما اجازه دهد ، قصد داریم مسابقات را با تعداد محدودی تماشاگر برگزار کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید