شریفی: وزیر ورزش و جوانان موضوع حضور تماشاگران در دولت را مطرح می کند/ ما تابع تصمیمات هستیم اما تلاش می کنیم ایران بازی کند.

ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804460

مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اگر ستاد ملی مبارزه با تاج تصمیم بگیرد تماشاگر در ورزشگاه نباشد، این دستور را اجرا می کنیم و مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سید حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره دیدار تیم ملی ایران و تیم ملی فوتبال امارات گفت: آنچه در ستاد ملی گفته می شود را مقابل تاج انجام می دهیم. که هدف ما در فدراسیون حفظ سلامت مردم است و اگر ستاد ملی مبارزه با تاج تصمیم بگیرد تماشاگر در ورزشگاه نباشد، این دستور را اجرا می کنیم و مشکلی نداریم.

وی همچنین گفت: طی صحبتی که معاون وزیر ورزش و جوانان با مسئولان داشت؛ آنها در تلاش هستند تا تیم ملی را مقابل کرونا قانع کنند تا بازی ایران و امارات با تماشاگر و با پروتکل های سخت گیرانه و تعداد کمتر برگزار شود. در 4 روز آینده درباره آغاز جشنواره فیلم فجر صحبت خواهیم کرد و سینمادوستان در این جشنواره حضور خواهند داشت. در شرایطی که با فضای باز ورزشگاه آزادی روبرو هستیم، تلاش می کنیم تا دیدار ایران و امارات را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

شریفی در این خصوص تصریح کرد: تا جایی که من اطلاع دارم سیدحمید سجادی امروز این موضوع را در دولت مطرح می کند. تیم ملی نیز در قرنطینه است و خروج از اردوی تیم فیفا تخلف است. هر کسی که در جایی قرار دارد باید در جای خود بماند تا از آلوده شدن به ویروس omicron جلوگیری کند. همانطور که می دانید ما بازیکنان را از دست دادیم و آنها آلوده شدند. امیدوارم این بازیکنان به زودی بهبود پیدا کنند و به تیم ملی اضافه شوند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه این بازیکن صبح پنج شنبه وارد شد و فقط یک روز فرصت داریم تا اقدامات لازم را انجام دهیم و او باید صبح چهارشنبه به باشگاهش برگردد، فرصت کمی برای حل مشکلات داشتیم و این باید انجام شود. حضوری انجام شد.حامد مومنی با مسئولان ارشد نظام وظیفه عمومی دیدار و همکاری کردند تا مشکلی در بحث ورود و خروج شهروندان به وجود نیاید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید