16 تیم در لیگ غربی و 14 تیم در لیگ آزاد شرکت می کنند / ما در تلاش هستیم تا لیگ را با حضور تماشاگران برگزار کنیم

زمان: 16:44
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775312

ستاد مبارزه با فساد در کرونا به ما امکان برگزاری مسابقات دو طرفه را می دهد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: 16 تیم در رشته غرب و 14 تیم در رشته آزاد در مسابقات لیگ امسال شرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالمهدی نصیرزاده ، رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد مسابقات کشتی فرنگی لیگ برتر گفت: مراسم قرعه کشی بیست و یکمین لیگ یادگاری آزاد و غربی جام امام فردا ساعت 14:00 در سالن کنفرانس دانشکده فیزیک برگزار می شود. تحصیل در دانشگاه تهران

وی ادامه داد: حضور 14 تیم کشتی و حضور 16 تیم کشتی قطعی شد.

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: پنجشنبه جلسه ای با مدیران اجرایی و نمایندگان باشگاه ها برگزار می شود و باید ببینم آیا می توانیم لیگ را جلو و عقب نگه داریم یا مانند سال گذشته که باید برگزار کنیم یکی مرکزی “البته اگر ستاد Anticorona به ما اجازه برگزاری مسابقات دو طرفه را بدهد ، ما بسیار بی تاب هستیم.

نصیرزاده گفت: اعضای تیم ملی کشتی پس از جام جهانی نروژ ساعت 21 وارد کشور ما می شوند و ما به آنها 10 روز استراحت می دهیم و لیگ با مسابقات کشتی از هفته اول آبان آغاز می شود.

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: پروتکل های بهداشتی را به سختی و با هزینه زیاد اجرا می کنیم. سال گذشته پروتکل های بهداشتی مانند آزمایش را دنبال کنید رایانه شخصی قرنطینه و موارد دیگر بیش از دو میلیارد تن هزینه دارد. امسال نیز همینطور است و کشتی گیرانی را که در مسابقات و وزنه برداری شرکت می کنند آزمایش می کند رایانه شخصی ما آن را قبول داریم زیرا در ابتدا سلامت ورزشکاران و کادر فنی برای ما مهم است.

وی در گفتگو با رادیو ورزش ، در پایان گفت: چندین باشگاه با ما تماس گرفتند و اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای نگه داشتن برخی از تماشاگران در سالن انجام می دهند ، که منوط به تصمیم ستاد مبارزه با فساد در کرونا است که ما مکاتبات آن را انجام می دهیم. ساخته شده اگر ستاد مبارزه با فساد تاج اجازه دهد ، ما قصد داریم مسابقات را با تعداد کمی تماشاگر برگزار کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید