برای بازی برگشت لیگ برتر والیبال به سازوکار بهتری نیاز داریم/ لیگ خوب به کمک ملی پوشان والیبال ایران می آید.

ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795384

تیم های پرفشار و لیگ برتر به هم نزدیک هستند.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: فکر می کنم باید به فکر مکانیزم بهتری برای بازی برگشت باشیم.

به گزارش راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال برترین های باشگاه های مردان ایران از روز یکشنبه دوم مهرماه آغاز شد و دور مقدماتی این دوره از مسابقات روز چهارشنبه 10 آذرماه به پایان رسید. . تیم لبنیات هراز آمل در پایان دور رفت با 8 برد و 23 امتیاز چهارم شد.

بهروز عطایی سرمربی آملیایی در خصوص نحوه برگزاری رقابت های دور اول لیگ برتر گفت: مسابقات با فشار زیادی برگزار شد؛ این مسابقات با فشار زیاد برگزار شد. فشار مورد انتظار بود و تیم ها موافقت کردند. نوع برگزاری فصل جدید لیگ برتر از خرداد ماه مشخص بود و تیم ها برای این نحوه برگزاری آماده بودند. با وجود اعتراض برخی تیم ها در اواسط بازی، به نظر می رسید برخی از تیم ها خود را با این شرایط وفق داده اند.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی ها نزدیک و مسابقات نزدیک بود. جدول رده بندی پایان دور نیز نشان می دهد که 8 تیم اول با کمترین شکست مسابقات خود را به پایان رساندند. از آنجایی که تیم دوم با تیم اول یک باخت داشت، این وضعیت را می توان در تیم های میانی جدول مشاهده کرد. یعنی تیم ها از نظر کیفی به هم نزدیک هستند.

سرمربی هراز لبنیات آمل با اشاره به نظم بالای دور رفت گفت: با وجود شرایط قلبی و تعطیلی چند روزه لیگ، به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در باشگاه جهانی، بازی مفرحی نداشتیم. مسابقات قابل قبول بود، اما فکر می‌کنم باید مکانیزم سفر دوطرفه دقیق‌تری داشته باشیم، بنابراین فشار بازی‌ها قابل قبول است، البته نه به گونه‌ای که به تیم‌ها لطمه بزند، نه به گونه‌ای که غیرعادی باشد. که در بازی برگشت کیفیت بازی ها بالاتر از خارج از خانه خواهد بود چرا که لیگ خوب به کمک ملی پوشان والیبال ایران می شود.

عطایی درباره عملکرد تیمش در پایان نیم فصل توضیح داد: استراتژی مشخصی را مشخص کردیم و بر اساس آن جلو رفتیم. عملکرد ما در دور اول قابل قبول بود. البته در چند بازی مصدومیت داشتیم. در اولین بازی مهرداد بابایی یکی از بازیکنان کلیدی کشورمان مصدوم شد و امروز به بازی برنگشته است. این مصدومیت جدی برای تیم لبنیات هراز آمل بود.

وی همچنین تاکید کرد: امیر هداپرست نیز مجروح شد. البته مصدومیت او تقریباً برطرف شده است اما برای آماده شدن نیاز به زمان بیشتری دارد. علی شفیعی نیز در دیدار مقابل ارومیه مصدوم شد. چون در هفته آخر دور این بازیکن را نداشتیم. در واقع تیم لبنیات در هفته گذشته سه بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و این وضعیت برای این تیم آزاردهنده بود.

سرمربی تیم والیبال لبنیات هزار آمل با بیان اینکه در بازی گذشته با 50 درصد بازیکنان اصلی خود به میدان رفتیم و در طول مسابقات 30 درصد از بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم، اذعان داشت: این مشکل باعث شد تا بسیاری از بازیکنان در این بازی حضور داشته باشند. وزن بر تیم با همه اینها سعی کردیم فراز و نشیب ها را به حداقل برسانیم. در مجموع از عملکرد تیم خود راضی هستیم و تلاش می کنیم تا عملکرد خود را در بازی برگشت بهتر کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم لیگ با روندی عالی به پیش برود و در نهایت تیمی که شایسته قهرمانی است به هدف خود برسد و حاصل لیگ بازیکنان مستعد و آماده حضور در رده های مختلف باشد. از تیم های ملی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید