نظرسنجی برای بازی برگشت لیگ والیبال بود و ربطی به پلی آف نداشت / باید به رای اکثریت احترام بگذاریم

زمان: 15:18
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795540

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه مدیران عامل باشگاه نیز در پاسخ به این نظرسنجی برای ادامه لیگ برتر پیشنهاداتی ارائه کرده اند، گفت: مشکلات مطرح شده از سوی باشگاه ها در زمان مناسب بررسی می شود، دور برگشت برگزار شد. محل. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ گفت: همانطور که بارها تاکید کرده ایم تلاش فدراسیون والیبال بر برگزاری لیگ های والیبال به ویژه لیگ برتر است. از والیبال بزرگ استفاده خواهیم کرد.

او گفت: باشگاه های لیگ برتر بخش مهمی از رقابت ها هستند.

دبیرکل فدراسیون والیبال تاکید کرد: در نامه ای که اخیرا به باشگاه های لیگ برتری ارسال کردیم، نظرسنجی را برای دیدار برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات انجام دادیم. ممکن است برخی از باشگاه ها در پاسخ به آنها پیشنهاداتی داشته باشند، اما هدف از برگزاری لیگ، حفظ بازی برگشت است. حالا که یکی از باشگاه ها یکی از دو گزینه برگشت را انتخاب کرده و بازی های پلی آف را پیشنهاد می کند، فدراسیون به جای آن پیشنهادات تیم ها را برای سایر عناصر مانند پلی آف بررسی خواهد کرد. نظرسنجی برای بازی برگشت بود و ربطی به پلی آف نداشت.

وی ادامه داد: در نامه فدراسیون دو روش متمرکز یا ادامه روش دو طرفه (دو طرفه) پیشنهاد شده است. از 14 تیم شرکت کننده در این تحقیق، 8 تیم با اجرای روش رفت و برگشت و غیرمتمرکز موافقت کردند. «آنها همچنین اعلام کردند که 6 تیم نیز خواهان اجرای روش دوم (متمرکز) یعنی رأی اکثریت باشگاه ها هستند.

تقوی با یادآوری اینکه در مجموع همه این نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت باشگاه ها علاقه مند هستند که مسابقات به صورت غیرمتمرکز و به صورت دایره ای ادامه پیدا کند، گفت: اگر برخی از باشگاه ها در پاسخ خود پیشنهاداتی ارائه می دهند باید به رای اکثریت احترام بگذارند. و به موقع این پیشنهادات نیز بررسی خواهد شد.

وی در پایان افزود: لیگ برتر 14 تیم دارد. ما باید حرفه ای نگاه کنیم و عمل کنیم و به نظر سایر تیم ها احترام بگذاریم. در این نظرسنجی هر 14 تیم حق اظهار نظر داشتند و نباید لیگ برتر را روی نظر تیم خاصی متمرکز کنیم. البته منطقی است که هر تیمی به نفع خود اظهار نظر کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید