با پیروزی مقابل انگلیس از گروه خود خارج می شویم/ خدا عبارت “چطور کریس” را در دهانم گذاشت!


ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820326

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اولین بازی جام جهانی بسیار مهم است و باید بارها انگلیس را آنالیز کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره مهار پنالتی کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2018 گفت: اگر رونالدو چشمانش را ببندد و با پای عقب به قسمت دیگری از دروازه ضربه بزند، توپ گل می شود. زیرا من قبلاً تصمیم گرفته ام که چگونه شیرجه بزنم. وقتی گفتم کریس همه با این موضوع شوخی می کردند اما خدا آن را در دهان من گذاشت. نمی دانستم خداوند چه چیزی را پیش روی من گذاشته است.

وی ادامه داد: 4 پنالتی آخر رونالدو را در آن زمان دیدم که همه آنها به سمت راست و چپ دروازه بان برخورد کرد. من فقط روی آن قسمت تمرکز کردم و خدا کمک زیادی کرد. از قبل تصمیم گرفته بودم برای این پنالتی کجا بپرم. علاوه بر این صحنه هر جا می زد گل می زد.

بیرانوند درباره گروه تیم ملی در جام جهانی 2022 گفت: مقابل بازیکنان تیم هایی که باید در جام جهانی با آنها بازی کنیم بازی کردم. من سال گذشته مقابل تاتنهام و همچنین مقابل گرت بیل بازی کردم. از طرفی یکی دو بازیکن تیم ملی آمریکا در بواویستا هم همبازی من هستند که دارم با آنها شوخی می کنم.

دروازه بان تیم ملی گفت: با توجه به سبک بازیکنانی که رقیب دارند و شرایط بازیکنان ما، واقعاً اتفاقات خوبی می تواند رخ دهد. اولین بازی ما بسیار مهم است. 3 ماه بعد از قرعه کشی جام جهانی روسیه وقت داشتیم و اسپانیا را فقط در یک روز آنالیز کردیم. ما 3 ماه متوالی روی بازی مقابل مراکش تمرکز کردیم. از این به بعد فقط باید روی بازی اول کار کنیم.

وی در پایان گفت: از این پس باید روی بازی مقابل انگلیس تمرکز کنیم. اگر نتوانیم بازی اول را انجام دهیم تاثیر روانی روی تیم ما خواهد گذاشت و مطمئنم برای اولین بار به مرحله بعد خواهیم رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید