نشاط لازم در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان ایجاد شد/ تلاش می کنیم از گروه خود خارج شویم

ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799552

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: شادابی که بازیکنان قبل از سفر باید داشته باشند ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم ایراندوست درباره شرایط بازیکنان در آخرین اردوی آماده سازی قبل از اعزام به جام ملت های آسیا گفت: با توجه به اینکه هند میزبان جام ملت های آسیا است و با شرایط آب و هوایی ما سازگار است، آخرین اردو قبل از اعزام جام ملت های آسیا در ما برگزار می شود. کیش برگزار کرد. البته طی دو ماه گذشته تیم ملی فوتبال بانوان به مدت یک هفته میهمان ویژه سازمان منطقه آزاد کیش بوده است.

وی افزود: جو و امکاناتی که در حال حاضر داریم بسیار مطلوب و قابل قبول است و شادابی که قبل از سفر به بازیکنان نیاز داشتیم ایجاد شد.به نظر من در گذشته یکی از چالش های بزرگ تیم ملی فوتبال بانوان بود. این بود که امکانات مناسبی وجود نداشت. خوشحالم که فدراسیون فوتبال و بنده عزیز پشت این تیم هستند. همچنین از سازمان منطقه آزاد و محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش که همه شرایط را برای آرامش و آسایش تیم ملی فراهم کردند تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در این اردو سعی داریم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. در مورد هماهنگی تاکتیکی بازیکنان بحث می کنیم. همچنین برنامه های نهایی خود را قبل از شروع جام ملت های آسیا در هند بررسی خواهیم کرد و شنبه 4 دی ماه با پرواز اختصاصی عازم هند خواهیم شد.

ایراندوست افزود: با توجه به عدم برگزاری بازی تدارکاتی و گذشت نزدیک به چهار ماه و نیم از مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا. امیدوارم خوب باشیم و روز خوبی را در بمبئی داشته باشیم. خوشبختانه وضعیت جسمی و روحی بچه ها خوب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به پرواز اختصاصی تیم ملی فوتبال بانوان به هند گفت: باید از مدیریت شرکت هواپیمایی ورشو برای ایجاد فضای امن و راحت برای تیم ملی بانوان قدردانی و تشکر کنم. تیم ملی فوتبال بانوان ژاپن پروازی مقرون به صرفه برای حضور در جام جهانی داشته است، اما تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای صعود به جام ملت‌های آسیا با یک پرواز خصوصی به محل مسابقات اعزام می‌شود.

وی گفت: تیم ملی ما برای اولین بار در جام ملت های آسیا شرکت می کند. به هر حال همه ما می دانیم که تیمی مثل چین پرافتخارترین تیم این مسابقات است و چین تایپه و هند شرایط بهتری نسبت به ما دارند اما ما هم سعی می کنیم از گروه خود خارج شویم و بالاتر برویم.

ایراندوست در پایان گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و خانواده فرزندان بتوانیم نتایج خوبی را در جام ملت ها کسب کنیم و باعث خوشحالی مردم ایران شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید