فدراسیون فوتبال بازی با غنا و سنگال را نپذیرفت/ تیم ملی با قاطعیت از گروه خود خارج می شود


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822911

برای اولین بار می خواهم ریسک بزرگی بکنم و نظرم را بیان کنم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فکر می کنم در جام جهانی قطعا از گروه خود جلو می رویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید حاطب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در بخشی از نشست خبری امروز خود در خصوص گروه ایران با آمریکا و انگلیس و اینکه این گروه به نوعی حضور سیاسی با این تیم هاست و اینکه وزارت امور خارجه چه برنامه ها و تعاملاتی دارد، گفت: بحث فوتبال از هر نظر جذاب است. برای برخی فوتبال به خاطر هم تیمی های ایران جذاب شده است و برای برخی دیگر – خود جام جهانی.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه تلاش می کند هر کاری که متولیان می خواهند انجام دهد. کار تیمی توسط معاون اول رئیس جمهور هدایت می شود و وزارت امور خارجه نیز عضوی از این تیم است و تلاش می کنیم در حوزه دیپلماسی ورزشی تمام تلاش خود را انجام دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش های این وزارتخانه برای هماهنگی بازی های دوستانه گفت: در سفر کوتاهم به آفریقا، قبل از قرعه کشی با مقامات سنگال و غنا صحبت کردم. هر دو تیم (غنا و سنگال) به جام جهانی رسیدند و به فدراسیون فوتبال هم گفتیم، اما فدراسیون فوتبال اهداف دیگری برای بازی های دوستانه و رقبای تدارکاتی دارد. می خواستم بگویم ما هم سعی کردیم از فرصت استفاده کنیم و شرایط را فراهم کنیم.

حاتب زاده خاطرنشان کرد: جام جهانی ابعاد دیگری از جمله اقتصاد ورزش، گردشگری و گردشگری دارد. در خبرها شنیده اید که وزارت گردشگری ما، نهادهای ذیربط و مناطق آزاد ما در این زمینه کار می کنند و وزارت امور خارجه هم در این زمینه کار می کند.

وی در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی و پیش بینی نتایج گفت: نمی دانم چرا می خواهم ریسک بزرگی بکنم و برای اولین بار نظرم را بگویم، اما فکر می کنم با قاطعیت گروه خود را ترک کنیم. بخش جام جهانی.” همچنین برای حمایت از جام جهانی تلاش می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید