موسوی سرپرستی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت، ما مجیدی را انتخاب کردیم/ جلسه بعدی را اردیبهشت 1401 برگزار می کنیم.


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809257

ما با دوستانمان در فدراسیون کار می کنیم، کامرانی فر همچنان دبیرکل ماست.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به اتفاق آرا میرشاد ماجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از این جلسه 9 ساعته گفت: جلسه طولانی بود و بحث های کارشناسی زیادی داشتیم. در اولین جلسه بحث آزادی موقت رئیس فدراسیون مطرح شد که طبق اسناد و مدارک ارائه شده مجدداً موارد مطرح شد و عزیزی هادم نیز دفاعیات خود را ارائه کرد اما بعداً به دلیل وجود برخی از اعضای قانون اساسی جلسه را ترک کرد. علاقه به رای دادن، به همین دلیل جلسه هیئت را ترک کرد.

اصولی افزود: 8 نفر در جلسه امروز هیات مدیره شرکت کردند و به اتفاق آرا موضوع آزادی موقت عزیزی هادم را مطرح کردند و در نهایت رای دادند. درباره رئیس فدراسیون فوتبال هم صحبت شد. بر اساس اساسنامه نایب رئیس اول، دوم و سوم می توانند جایگزین رئیس فدراسیون فوتبال شوند. البته نه نایب رئیس اول داریم و نه نایب رئیس دوم و امروز نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما رسید که در ادامه به تفصیل آن خواهیم پرداخت.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: خانم شهره موسوی نیز مسئولیت ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده نگرفت و چون در اساسنامه آمده است که باتجربه ترین فرد در هیئت اول، دوم و سوم انتخاب شود. معاون رئیس جمهور، ما بررسی کردیم. همه اعضا از یک منشا بودند و تصمیم گرفتیم از زوایای مختلف موضوع را بررسی کنیم و در نهایت آقای ماجدی به اتفاق آرا به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال منصوب شد.

خبرنگاری با بیان اینکه ابتدا گزارش شد مهرداد سراج به عنوان سرپرست فدراسیون معرفی شد که بر اصولی در این زمینه تاکید دارد، گفت: خبری که ما ندادیم!

وی درباره دبیرکلی فدراسیون فوتبال و وضعیت وی بیان کرد: دبیرکل به کار خود ادامه می دهد. این موضوع در جلسه هیات مدیره مطرح شد و اکثر اعضای هیات مدیره تاکید کردند که کامرانی فر باید به کار خود ادامه دهد و ما در خدمت او خواهیم بود. زمانی که در جلسه بودم گاهی اوقات گمانه زنی ها و اخباری مطرح می شد که نمی دانستم چرا این خبر نتیجه داد، گمانه زنی رسانه ای بود اما با اجماعی که در هیئت مدیره وجود داشت، مجبور شدم به جمع خبرنگاران بیایم و از مقام رسمی عبور کنم. خبر برای شما

عضو هیات مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان سخنگوی هیات مدیره انتخاب شده است یا خیر، گفت: در هر صورت در خدمت شما هستم و اگر سوالی داشتید پاسخگو خواهم بود. .

اصولی در پاسخ به این سوال که این دیدار چه زمانی برگزار می شود، گفت: به زودی به شما اعلام می کنیم که این دیدار چه زمانی برگزار می شود اما قطعا سال آینده برگزار می شود. 24 اردیبهشت را مشخص کرده بودیم که البته به دلیل تشریفات و دستور کار باید تغییر کند. ما حتما در اسرع وقت جلسه را تشکیل خواهیم داد و در آنجا موضوع اصلی اخراج موقت را بررسی خواهیم کرد. در نهایت این تصمیم امروز باید به رای گذاشته شود و تصمیم نهایی در مورد حذف رئیس فدراسیون به مجمع خواهد بود.

وی در این خصوص گفت: آنچه قبلا تصویب کرده ایم این است که جلسه در اردیبهشت ماه برگزار شود، اما با توجه به اینکه دستورالعمل این جلسه نیاز به تغییر دارد، طبق تشریفات اساسنامه و چارچوب مشخصی برنامه ریزی خواهیم کرد.

عضوهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی مبنی بر تکلیف افرادی که با عزیزی هادم به عنوان مشاور، سخنگوی و… به فدراسیون فوتبال پیوسته اند، گفت: بگذارید این افراد با جدید حل شوند. رئیس و به ویژه مدیران. ما با دوستان و همکارانمان در فدراسیون به کار خود ادامه خواهیم داد. به همه همکارانم در فدراسیون اعلام می کنم به زور به کار خود ادامه دهند. همه چیز در نظر گرفته خواهد شد و فدراسیون در این دوره انتقالی نگاه مدیریتی جدیدی را تجربه خواهد کرد.

وی گفت: فکر می کنم هم شما و هم ما مطمئن هستیم که در آینده با جزئیات بیشتری در مورد این موضوعات صحبت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تحلیل وی از اقدامات اعضای هیئت مدیره برای برکناری عزیزی هادم چیست، اذعان داشت: اما آنچه از طرف مجمع در هیئت باقی ماند این بود که هر جا که این اعضا انحراف می بینند بر اساس مرجعیت خواهد بود. اقدام به. به هر حال ما می خواستیم با خرد جمعی الگویی بسازیم به خصوص در ورزش و این گام جدیدی بود. پیام این اقدام تکیه بر خرد جمعی و اقدام قانونی بر اساس اساسنامه بود.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که تخلفات عزیزی هادم 43 مورد بوده است، گفت: فقط این را بگویم که به گمانه زنی های صورت گرفته توجهی نمی کنید و مشکلات را به طور دقیق از اصول رسمی فدراسیون دنبال می کنید. “ما در زمان مناسب در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید