تعیین زمان و مکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه و سنگال


ساعت: 11:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897093

زمان و مکان دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با اروگوئه و سنگال در اردوی اتریش مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در فیفادی پیش رو در مهرماه 2 بازی دوستانه مقابل تیم های ملی اروگوئه و سنگال خواهد داشت که هر دو در کمپ تیم ملی اتریش برگزار می شود. ملی پوشان ایرانی ابتدا در ترکیب اروگوئه به مصاف لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی می روند و سپس با قهرمان آفریقا دیدار خواهند کرد.

این دیدارها در واقع اولین حضور کارلوس کی روش سرمربی جدید تیم ملی ایران روی نیمکت پارسی یوزایی در 3 سال گذشته خواهد بود و معیارهای جدی برای ارزیابی عملکرد تیم ملی است. تا این لحظه هیچ خبر قطعی از دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با روسیه منتشر نشده است، بنابراین تنها نگاهی به مکان و زمان بازی با اروگوئه و سنگال خواهیم داشت.


ایران – اروگوئه; 1 اکتبر، جمعه، NV ARENA

شاگردان کارلوس کی روش در اولین مسابقه خود به شهر سانکت پولتن در نزدیکی وین در مرکز اتریش و ساعت 18:00 به وقت محلی (20:30 تهران) در NV Arena که در سال 2011 ساخته شده است، می روند. می تواند تا 8000 نفر را در خود جای دهد.آنها به مصاف اروگوئه خواهند رفت.


ایران – سنگال; سه شنبه پنجم مهر در ورزشگاه موشن اینوست آرنا

غازهای سفید ایرانی در دومین مسابقه خود از این پنجره فیفا ساعت 16:30 به وقت محلی (19:00 به وقت ایران) در ورزشگاه 10600 نفری موشن اینوست آرنا در شهر مولدینگ وین، پایتخت اتریش به مصاف هم خواهند رفت. تیم فوتبال سنگال می رود.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید