رشید مظاهری آب را از دست استقلالی ها پاک می کند

رشید مظاهری آب را از دست استقلالی ها پاک می کند

رشید مظاهری همچنان یکی از سوژه های مهم رسانه هاست و در این مدت اخبار زیادی مبنی بر جدایی او از یقه آبی ها مطرح شد. فولاد خوزستان آخرین تیمی است که به مظاهری پیشنهاد داده و به طور جدی خواهان جذب این دروازه بان است اما رشید تمایلی به جدایی از استقلال ندارد.

او فصل گذشته با احمد مددی مدیرعامل سابق آبی ها چالش های زیادی داشت اما به نظر می رسد با آمدن مصطفی آجورلو مظاهری آرامش زیادی پیدا کرده و به دنبال فرصتی برای بازگشت به اصطبل استقلال است.

البته نکته مهم در تظاهرات این است که تاکید می کند موفقیت یک تیم برایش از هر چیزی مهمتر است.

با وجود اینکه قبل از شروع فصل دوباره با استقلال قرارداد بستید، اما همچنان هر از چند گاهی بحث جدایی شما مطرح می شود. داستان چیه؟

از زمانی که با استقلال قرارداد بستم بدون مشکل تمرین می کنم و به کارم ادامه می دهم. همه آنچه گفته می شود از من نیست و این مسائل مربوط به گمانه زنی های رسانه ای است. اگر اتفاق جدیدی بیفتد، قطعاً اولین نفری هستم که مصاحبه می کنم.

آیا اتفاقی خواهد افتاد؟

خیر من در استقلال هستم و کارم را انجام می دهم.

فولاد با شما تماس گرفت؟

بله، با من مذاکره کردند اما با تمام احترامی که برای باشگاه فولاد، مسئولان، کادر فنی و هواداران این تیم قائل هستم، پیشنهاد آنها را رد کردم. احساس می کنم در استقلال بهتر می توانم به اهداف تیمی و فردی ام برسم و برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت دارم.

با شروع لیگ فرهاد مجیدی در حال حاضر حسینی را به عنوان دروازه بان ثابت انتخاب می کند. آیا این انگیزه شما را کاهش نمی دهد؟

یکسری اتفاقات در فوتبال می افتد که می توانید عمیقاً به آنها فکر کنید. خیلی از فوتبالیست ها می توانند با این شرایط روبرو شوند اما فوتبال محل مبارزه، رقابت و تجربه است و من نباید ناامید باشم. تنها هدفم این است که خیلی خوب و با تمرکز بالا تمرین کنم تا دوباره برای استقلال بازی کنم و روزهای خوبی را که تیم پشت سر می گذارد به اشتراک بگذارم. من کوهی از انگیزه هستم و تسلیم نمی شوم.

فکر می کنی به زودی نظر فرهاد مجیدی را عوض کنی؟

مجیدی به عنوان نفر اول کادر فنی نقش اول و آخر را دارد و هیچکس حق دخالت در تصمیم این مربی را ندارد. خوشبختانه تیم آرام است و جا دارد از زحمات مدیریت و کادر فنی تشکر کنم. استقلال اکنون صلح آمیز است و هیچکس نباید این آرامش را برهم بزند.

شرایط استقلال را بعد از آمدن مصطفی آجورلو چگونه ارزیابی می کنی؟

روزی که باید برای صحبت با آقای آجورلو به باشگاه می رفتم، نسبت به اتفاقات فصل گذشته نگرش منفی داشتم، اما وقتی با او صحبت کردم، خیلی از چیزهایی که فکر می کردم تغییر کرد و متوجه شدم که مدیریت آن چیزی نبوده است. بعضی ها ادعا می کنند اما چیزی از این موضوع نمی دانند.. خدا را شکر که بعد از آمدنش شرایط تغییر کرد و امیدوارم استقلال روز به روز شرایط بهتری پیدا کند.

به نظر شما استقلال می تواند قهرمان شود؟

نمی توانم فوتبال را پیش بینی کنم، اما امیدوارم این فصل حتی اگر بازی نکنم، قهرمانی استقلال را ببینم. وقتی تیم خوب است و بچه ها خوشحال هستند از این فضا انرژی مثبت می گیرم و احساس خوبی دارم. امیدوارم به نتایجی برسیم که باعث خوشحالی هواداران شود. الان نسبت به گذشته تجربه بیشتری دارم و مطمئنا موفقیت یک تیم از هر چیزی برایم مهمتر است. وقتی استقلال آرام است و تمام می شود، حال من هم خوب است.

فکر می کنی سپاهان و پرسپولیس رقبای سختی برای تو هستند؟

همیشه رقابت برای قهرمانی وجود دارد و هر تیمی برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند. مهم این است که روی بازی‌هایمان تمرکز کنیم و خوب کار کنیم. اگر می خواهیم برنده شویم باید کمترین اشتباه را مرتکب شویم. با این تیم و اتحاد و همدلی می توانیم به چیزهای بزرگی برسیم. هدف ما خوشحال کردن هواداران است.

آیا از بازی در استادیوم های خالی خسته نشده اید؟

فوتبال بدون تماشاگر تفریحی نیست و امیدوارم خیلی زود شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه ها فراهم شود. دلم برای هواداران استقلال تنگ شده و امیدوارم به زودی آنها را در ورزشگاه ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید