صبر کنید تا بمب منفجر شود. رشید مظاهری فارسی می شود؟

صبر کنید تا بمب منفجر شود.  رشید مظاهری فارسی می شود؟

سرمربی استقلال در حالی که رشید مظاهری از لیست آن دیدار حذف شد که شنیده می شود او با اکراه او را در ابتدای فصل در تیمش نگه داشته است.

مساحری که گفته می شود یکی از گران قیمت ترین بازیکنان فعلی استقلال است، یک سال قبل از جام جهانی نیز پیراهن تیم ملی خود را از دست داد و در سال های اخیر برای اولین بار بدون مصدومیت از لیست باشگاهی اش حذف شد یا حذف شد!

تابستان گذشته خبری مبنی بر خواهان سپاهان و فولاد منتشر شد اما محرم نویدکیا سرمربی اصفهانی به دلایلی که رسانه ای نشد تصمیم به خرید دروازه بان استقلال گرفت. علاوه بر این مبلغ پیشنهادی فولادی ها چندان چشمگیر نبود که رشید مظاهری را برای بازی در زادگاهش خوزستان وسوسه کند.

رشید نه تنها برای فیکس شدن در استقلال، بلکه برای جذب مجدد اسکوچیچ باقی ماند، اما به هیچ کدام از این دو هدف دست نیافت! حالا شنیده ها حاکی از جدایی رشید مظاهری از استقلال در نیم فصل است. از فولاد خوزستان و پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این دروازه بان یاد می شود.

یادتان باشد رشید مظاهری در ذوب آهن زیر نظر یحیی گل محمدی و البته داود فنایی (مربی فعلی دروازه بانان پرسپولیس و سابق ذوب آهن) به شهرت رسید و به پیراهن تیم ملی رسید.

در این شرایط می بینیم که بعید است رشید مظاهری بتواند دوباره در دوران فرهاد مجیدی به مدافعی قدرتمند استقلال تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید