پیشکسوت بشق خرید یحیی را خرید و در اختیار پرسپولیس قرار داد

پیشکسوت بشق خرید یحیی را خرید و در اختیار پرسپولیس قرار داد

سهراب انتصاری درباره محرومیت نابهنگام پرسپولیس مقابل ذوب آهن و باقی ماندن از کورس قهرمانی با استقلال 4 هفته مانده به پایان لیگ برتر گفت: از ابتدا هم گفتم حریف پرسپولیس استقلال نیست اما حریف هستیم. پرسپولیس. پرسپولیس اگر امتیاز بازی هایش را می گرفت، منتظر لغزش حریف نبود.

اما کار سخت شد اما از طرفی استقلال مقابل شهر خودرو پیروز شد و اختلاف 6 امتیازی در 4 هفته باقی مانده تا پایان لیگ کار را بسیار سخت کرد.

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل ذوب آهن بازی خوبی انجام داد اما از موقعیت هایش به خوبی استفاده نکرد. در فوتبال وقتی گل نمی زنی اتفاقات خوبی برایت نمی افتد. اگر مهاجمان پرسپولیس بهتر از موقعیت ها استفاده می کردند این برای ما 3 امتیاز بود. البته هنوز به قهرمانی خوشبین هستم اما کار سختی است.

انتصاری در واکنش به عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس در هفته های اخیر گفت: در مورد جذب بازیکنان خارجی باید بازیکنی با کیفیت بالاتر از بازیکنان فعلی ایران بیاید.

جذب تامیروف نشان می دهد که تعدادی دلال در حضور او در پرسپولیس نقش دارند.

وی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و فکر می کنم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مهمتر از آن، ما در هر شرایطی محکوم به پیروزی هستیم. پیش بینی من یک بازی نزدیک است.

سپاهان به تازگی از آسیا بازگشته و شرایط خوبی دارد. امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد حداقل تا هواداران همچنان به قهرمانی امیدوار باشند و بقیه را به «اگرها» فوتبال بسپارند و امیدوار باشند استقلال مقابل فولاد پیروز نشود.

فکر می کنم پرسپولیس محکوم به گرفتن 3 امتیاز برای رضایت هواداران است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شرایط این تیم برای فصل آینده را چگونه می بیند، گفت:

سپس سرمربی باید لیست خود را در اختیار مدیران باشگاه قرار دهد و مانند ابتدای فصل این اتفاق نمی افتد که بازیکن به دلیل بسته بودن پنجره منصوب نشود.

بهتر است بازیکنان بدون توجه به این موضوع روی موفقیت در فصل جاری تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید