سپاه فتح 1100 خانه و جهیزیه در اختیار دختران شاد و نیازمندان کمیته امداد قرار داد.

ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801300

مراسم افتتاحیه 650 منزل مسکونی مددجویان و اهدای 450 سری جهیزیه به زوج های نیازمند و جوان کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اشاره به صبح روز زاگرس با اشاره به بازدید سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کهگیلویه و بویراحمد در سال 1398 گفت: عرضه می کنیم. آب، مسکن بسازید و شاهد شادی مردم باشیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید هورامدل گفت: تعامل با ادارات و نهادهای مختلف موضوع سپاه فتح استان است.

وی همچنین افزود: ساخت 40 خانه در سراسر جهان، کتابخانه، 35 پروژه آبرسانی، تکمیل 150 مسکن نیازمندان در سی سخت، ساخت کامل قرآن، درمانگاه، احداث 60 کیلومتر جاده، 7 یادمان شهدا و مسجد. از جمله کارهای انجام شده توسط گروه های سپاه و جهاد در کهگیلویه و بویراحمد پس از بازدید سردار سلامی به پایان رسید.

هورامدل گفت: در بحث اهدای جهیزیه کارهای خوبی انجام شده و در سال 1401 به استان 3 هزار جهیزیه داده می شود که بین نیازمندان توزیع می شود و این جهیزیه ها متعلق به گروه خاصی نیست.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع بسته های مختلف بین مردم در استان گفت: توزیع 150 هزار بسته زندگی، 3 هزار بسته لوازم التحریر، 6 هزار بسته ورزشی، 100 دستگاه صوتی، 700 بسته فرهنگی ورزش، توزیع بیش از یک میلیون ماسک و توزیع 3500 بسته سلامت در بین مردم استان از جمله کارهایی بود که توانستیم به مردم رسیدگی و خدمت کنیم.

خرمدل افزود: 561 صندوق قرض الحسنه در استان راه اندازی شده که تاکنون 5 هزار وام به مردم ارائه کرده و بیش از 3 هزار عضو دارد.

وی با اشاره به فعالیت اردوگاه های پیشرفت و آبادانی گفت: پنج روستا تحت پوشش قرارگاه های پیشرفت و آبادانی هستند و کار برای محرومیت زدایی در آنها در حال انجام است. تلاش می کنیم در سال آینده این تعداد را به 14 روستا برسانیم. “

فرمانده نظامی استان با اشاره به اینکه سردار حزنی نگاه ویژه ای به استان دارد و در نظر داریم در سال جدید 8 هزار سرویس بهداشتی برای نیازمندان ایجاد کنیم، گفت: در بحث بیماران سرطانی و بیماران بستری هر ساله انجام شود. “در آینده، بودجه بیشتری برای کمک به مردم روستا جمع آوری کنید.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت مسکن گفت: با توجه به تورمی که وجود دارد باید به خانواده ها در بحث جهیزیه و مسکن کمک کرد. الان قیمت مهریه واقعا ناامید کننده است. بیکاری، تورم بالا در این زمینه تاثیر دارد، مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

وی گفت: این اقدامات که به دستور رهبر معظم انقلاب در حال انجام است اقدامات بسیار ارزشمندی است. ما باید همه چیز را ببینیم و به این مسائل فکر کنیم. ما باید به چیزهای اساسی مردم فکر کنیم.» ارز 4000 تومانی می خواهد اجرا شود و تورم افزایش یابد اینجا اعلام می کنم مخالفیم.
آیت الله سید نصیر حسینی افزود: اعمال این موضوع اشتباه است و کارشناسان می گویند ممکن است معیشت و گرفتاری مردم زیاد شود. وقتی با این اقدام اقلام، اجناس و گوشت قرمز افزایش پیدا می کند، ما مخالف شیوه زندگی مردم هستیم. خیلی از آنها درآمدی ندارند، ما مخالف این روند هستیم و این کار را سخت می کند، باید زیرساخت های اقتصادی فراهم شود، بعد این سیاست اجرا شود، فشار روی مردم نباید زیاد باشد که دیوانه شوند.

سخنگوی ولی فقیه استان گفت: امیدواریم دولت مردان و مجلس با پیش بینی ها به حذف ارز 4200 تومانی توجه کنند و تدابیر لازم اندیشیده شود، کندی ورود خطرناک خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: برای کمک به کشور باید شرایط ازدواج جوانان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید