صدای پیشکسوت پرسپولیس در جریان خرید جنجالی یحیی به گوش می رسد

صدای پیشکسوت پرسپولیس در جریان خرید جنجالی یحیی به گوش می رسد

محمد برزگر درباره عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر که با 4 قهرمانی متوالی در لیگ برتر همراه بوده است، گفت: حفظ انگیزه برای تیمی که 5 فصل متوالی را برد بسیار سخت است. به همین دلیل یحیی گل محمدی در تمرینات موفق شد بازیکنانش را با انرژی شارژ کند تا در هر مسابقه برای پیروزی و مبارزه تلاش کنند.

بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس درباره تغییرات تابستانی پرسپولیس افزود: همه تیم ها در نقل و انتقالات چنین شرایطی پیدا می کنند اما اصالت یک تیم و تیمی که اسکلت خود را حفظ کرده می تواند کار را برای نتایجی که می گیرند راحت کند.

وی با تاکید بر خریدهای پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته آشفتگی ناشی از خرید رضا اسدی توجه همه را به خود جلب کرد به طوری که یکی از بازیکنان که خرید سنگینی برای هر باشگاهی به حساب می آید توجه را به خود جلب کرد اما نتوانست از او سوء استفاده کرد. از فرصتی که در اختیار آقای گل محمدی قرار گرفت، او به خوبی از آن استفاده کرد.

برزگر افزود: پرسپولیس با وجود شرایط جدیدی که داشت، باز هم خیلی زود توانست شرایط ایده آل خود را پیدا کند و تلاش خود را برای پیروزی در هر بازی مضاعف کند.

وی درباره رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در بالای جدول تصریح کرد: بدون شک پرسپولیس به بالای جدول برمی گردد. استقلال نمی تواند مثل این تیم باشد و به زودی دچار مشکل می شود. پرسپولیس از هر نظر آماده بازگشت به صدر جدول است.

دیدگاهتان را بنویسید