صدای زنگ ورزش در بنگاه های تولیدی آذربایجان شرقی به گوش می رسد


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834717

بیست و نهمین روز دوشنبه ورزش و کارگری با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، رئیس خانه کارگر تبریز، شهردار خسروفشهر، رئیس گروه همگانی ورزش برگزار شد. توسعه و جوانان و رئیس شورای ورزش کارگری منطقه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، مدیرکل تعاون کار و اجتماعی آذربایجان شرقی، رئیس خانه کارگر تبریز، شهردار خسروششهر، رئیس گروه همگانی توسعه ورزش روز دوشنبه بیست و نهم دوشنبه حضور داشتند. ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رئیس شورای ورزش کارگران آذربایجان شرقی. صنایع غذایی وطن شیر (گلرود).

در این پویش کارگری نزدیک به 100 کارگر به همراه مدیران شرکت و مسئولان زیر نظر شورای ورزش کارگری به ورزش صبحگاهی پرداختند.

در پایان این کمپین حسین فاتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از کارگران این واحد تولیدی به مناسبت هفته کارگر تقدیر و به قید قرعه هدایایی به آنان اهدا شد.

فاطی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط و نشاط در بین کارگران واحدهای تولیدی استان گفت: ورزش نقش ارزنده ای در سلامت نیروی کار و حفظ نیروی انسانی دارد. و رشد می کند.

وی همچنین از پویش ورزشی واحدهای تولیدی استان خبر داد و اذعان داشت: طرح کاروان ورزشی و تفریحی با برگزاری دوشنبه های ورزشی در آذربایجان شرقی اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید