گزارش رادیویی از حوادث امروز دانشگاه تهران: جمعی از دانشجویان شعارهای تخریبی سر دادند/ وضعیت خیابان های اطراف دانشگاه ملتهب است/ صدای ممتد بوق از خیابان الخبال به گوش می رسد.

گزارش رادیویی از حوادث امروز دانشگاه تهران: جمعی از دانشجویان شعارهای تخریبی سر دادند/ وضعیت خیابان های اطراف دانشگاه ملتهب است/ صدای ممتد بوق از خیابان الخبال به گوش می رسد.

باشگاه خبرنگاران دانشگاه تهران در گزارشی از اتفاقات امروز دانشگاه تهران نوشت: تجمع از مقابل درب اصلی دانشگاه تهران آغاز و پس از مدتی به درب دانشکده گسترش یافت. نامه ها. جمعی از دانشجویان هنگام تجمع در دانشگاه شعارهای تخریبی سر دادند. بخشی دیگر از دانشجویان در واکنش به شعارهای هنجارشکنانه «حیدر حیدر» سر دادند و از دیگر شعارهای دانشجویی «ما لشکر امام آماده قیام هستیم» بود.

در ادامه این گزارش آمده است: این تجمعات از درب اصلی دانشگاه آغاز و تا درب دانشکده ادبیات ادامه داشت. حراست دانشگاه برای جلوگیری از ورود خرابکاران خارجی به دانشگاه، درهای جانبی به جز درب شانزاده آذر را بست.

یکی از مخالفان از شعارهای هنجارشکنانه فاصله گرفت و گفت که اعتراض آنها باید مسالمت آمیز و بدون خشونت باشد.

همچنین عده ای با ایجاد ولتاژهای کاذب و دوگانه سعی در درگیری فیزیکی بین دو طیف داشتند که با هوشیاری دانش آموزان بسیجی این اقدامات به نتیجه ای نرسید.

اکنون اعتراضات داخل دانشگاه به درب خیابان قدس کشیده شده است.

صدای ممتد بوق از خیابان الخبال مشرف به دانشگاه تهران به گوش می رسد. نیروهای ویژه برای مقابله با هر گونه اغتشاش به طور کامل در منطقه مستقر هستند.

نیروهای بسیج مدام از دانش آموزان خواستار آرامش می شدند و به طرف مقابل توصیه می کردند که شعارهای ساختارشکنانه سر ندهند.

لازم به ذکر است که با وجود اینکه دانش آموزان و معلمان برنامه درسی را رعایت می کنند و کلاس ها برگزار می شود، اما هنگام خروج و بازگشت به خانه نگران وضعیت اطراف دانشگاه هستند. وضعیت خیابان های اطراف دانشگاه تهران، خیابان 16 آذر، الهبال و قدس ملتهب است.

دیدگاهتان را بنویسید