طرح مدیریت ارز به نفع اقشار ضعیف جامعه است/ فضای ملتهب اقتصادی امروز؛ میراث دولت شوم گذشته


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838710

مابوبه منتظری فضای داغ اقتصادی امروز را میراث دولت قبل می داند و می گوید: اگر فضای مبتذل مجازی ساماندهی می شد، دشمنان نظام از این فضا برای ضربه زدن به نظام و القای روحیه ناامیدی در مردم استفاده نمی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محبوبه منتظری کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خبر افزایش قیمت ماکارونی در هفته گذشته موجی از ناآرامی را در بین اقشار کم درآمد به راه انداخته است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر جریان مخالف نیز به این موضوع پرداخته و با انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی سعی در تزریق روحیه ناامیدی به کشور دارد.

منتظری افزود: برخی نیروهای انقلابی خواسته یا ناخواسته به این شایعات دامن زده اند.

این کارشناس گفت: اقدامات 7 ماهه دولت و مجلس بر هیچکس پوشیده نیست و دولت فعلی تمام ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم و رفاه ملت سرمایه گذاری کرده است.

وی گفت: امروز این کندی رسانه و فضای مجازی تاثیر زیادی روی نان و آرد و خودروها گذاشته است.

منتظری با بیان اینکه فضای شعله ور اقتصادی امروز میراث دولت شوم گذشته است، افزود: اگر فضای مبتذل مجازی ساماندهی می شد، دشمنان نظام از این فضا برای ضربه زدن به نظام و تزریق ناامیدی به نظام استفاده نمی کردند. مردم.”

این کارشناس با بیان اینکه حق همیشه پیروز است گفت: رئیس جمهور دیروز با حضور در بین مردم به شایعات پیرامون دنیای مجازی پایان داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم نگران کمبود کالاهای اساسی در بازار نباشند چرا که این طرح به نفع مردم اجرا شده و سفره مردم را به هیچ عنوان کوچک نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید