برخی در تجمعات معلمان نفوذ کردند و شعارهای تخریبی سر دادند

برخی در تجمعات معلمان نفوذ کردند و شعارهای تخریبی سر دادند

احمد حسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا کمیته آموزش و تحقیقات برای پاسخگویی به مطالبات معلمان در موضوع رتبه بندی اقدامی انجام داده است، گفت: کمیته آموزش در لایحه رتبه بندی مشارکت داشته و لایحه ارسال شده را ارسال کرده است. به مجلس فرستاده شد و کمیته از آن زمان بررسی این لایحه و پیگیری بودجه آن را آغاز کرد تا با تغییر دولت قطع نشود. خوشبختانه بحث مالی مربوط به این لایحه حل شده و هم اکنون در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تا زمانی که فشار مالی بر معلمان را درک کرده و از جایگاه این قشر از جامعه آگاه هستیم، باید در نظر داشته باشیم که حق و شأن معلم چیست، اما معتقدیم برخی هستند که سوء استفاده و منصفانه فرهنگیان که آنها نیز از طیف خاصی از دولت قبل هستند و با انگیزه های سیاسی و به منظور به حاشیه راندن کار و دستاوردهای دولت مطرح می کنند و مشخص است که رهبر اینها تجمعات دولت قبلی باقی می ماند. اما ما با تمام فشار موجود به رتبه بندی خواهیم رسید.

وی افزود: دولت روحانی 5 هزار و 200 میلیارد تن برای اجرای این لایحه در نظر گرفته است و این در حالی است که دولت آقای رئیسی با وجود 450 هزار میلیارد بدهی، اکنون کار رتبه بندی را با اختصاص 12 هزار میلیارد آغاز کرده است. ، که تثبیت شده است ردیف بودجه کار خود را تعیین می کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از این تجمعات مورد توجه قرار گرفته و چرا باید جلسه صنفی تشکیل شود، گفت: ما قانون تجمع داریم و مردم می توانند به تجمعات خود بروند و از وزارت کشور مجوز بگیرند. ، اما خودمان می بینیم که عده ای در صنف معلمان تجمع می کنند و علیه برخی نهادها که ربطی به آموزش و پرورش ندارند شعارهای تخریبی و توهین آمیز می دهند و مشخص است که برخی از آنها در این تجمعات نفوذ کرده اند. به حاشیه رانده خواهند شد.

وی ادامه داد: قطعا جایگاه معلمان بالاتر از همکاری با آنهاست.

فلاحی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون تربیت فردی در بین تجمع کنندگان حضور داشت یا خیر، گفت: از تجمع امروز اطلاعی ندارم، من ماموریت دیگری داشتم و نمی دانم آیا هیچ یک از همکارانم در بین این افراد حضور داشتند یا خیر. “

دیدگاهتان را بنویسید