تخریبی که مدعی اصلاح فدراسیون فوتبال است/ وقتی «اصول» قربانی «عریان» می شود!


زمان: 09:01h
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808924

یکی دیگر از رهبران روند برکناری رئیس فدراسیون فوتبال با وجود انفعال، راه بقا را در سئول جنوبی در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کمپینی که در روزهای اخیر برای برکناری موقت شهاب الدین عزیزی هادم از ریاست فدراسیون فوتبال در بین اعضای هیئت مدیره راه اندازی شده است، قطعاً اقدامی خودجوش نیست و در داخل و خارج از این تیم 11 نفره لیدرهایی وجود دارد.

جدا از اینکه روند استیضاح، استیضاح یا عزل رئیس فدراسیون بر اساس مفاد اساسنامه از اختیارات همه اعضای هیئت مدیره است، موضوع را باید از زاویه دیگری نیز نگریست; از نظر اینکه چه کسانی و چه کسانی مدعیان مبارزه با ناکارآمدی در فوتبال خودشان هستند.

پس از مهرداد سراج که به وفور با او سروکار داشت، نوبت به احسان اصولی صفر رسید. مردی که از هیئت فوتبال استان خراسان رضوی وارد ساختمان خیابان سئول جنوبی شد و حالا به همراه سراج نقش هدایت و هدایت روند برکناری عزیزی هادم را بر عهده دارد.

اینکه از احسان اصولی صفر بپرسیم با چه پشتوانه و رزومه هایی برای برکناری رئیس فدراسیون فوتبال امضا جمع کرده و احتمالا بعد از برکناری عزیزی هادم رویای ریاست این فدراسیون را در سر می پروراند. اگر رکورد بیشتر از یک گروهبان خاکستری نباشد، قطعاً کمتر نیست.

وی که ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی را نیز برعهده دارد، آیا از آخرین وضعیت باشگاه و تیم فوتبال شهرخودرو/پدیده خبری هست؟ از وضعیت تنها نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر خبر دارد؟ آیا تقابل همیشگی او با مالک شهرهدرو باعث ضرر فوتبال استان و قعر تیم پدیده / شهرهدرو نمی شود؟

احسان اصولی صفر که به عنوان رئیس هیات فوتبال استان حضور ندارد چگونه بر توهین ها و درگیری های شخصی برای ارتقای تیم اول فوتبال خراسان رضوی غلبه می کند و آن را از خشم جدول لیگ برتر جدا می کند؟

اظهارات سید مهدی رحمتی سرمربی اسبق تیم فوتبال پدیده در برنامه فوتبال پیشرو نشان می دهد تنها تیم فوتبال شرق ایران گرفتار بازی و عصبانیت استان شده و سرنوشت آن چیزی شبیه به مرحوم خواهد بود. ابومسلم یا پیام . . این موضوع؛ در بالای لیست رزومه فردی قرار دارد که اکنون مدعی است در فدراسیون موثر نیست.

همانطور که برخی دیگر از اعضای فدراسیون فوتبال به نمایندگی از تعدادی از اعضای خانواده فوتبال به عضویت هیئت مدیره فدراسیون فوتبال درآمدند و به جای محاکمه افراد مورد اعتماد خود به امور دیگری در فدراسیون پرداختند، احسن اصولی صفر نیز ممکن است به کلی فراموش شود. استان ها و هیأت هایی که در همه طبقات خود تلاشی برای پیشروی نکردند.

حالا، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، شاید بهتر باشد خبرنامه ای در مورد هر کاری که او در 11 ماه گذشته انجام داده است به رسانه ها بیاورید. خبرنامه ای که با توجه به شواهد و شواهد، احتمالاً چیزی بیش از یک صفحه خالی نخواهد بود!

تمام مسائل مربوط به راه اندازی VAR، جذب دلال و اسپانسر برای تیم های ملی، جذب شرکای تجاری برای فدراسیون فوتبال، تعیین لباس های ضروری تیم ملی و … همه به کار کمیته بستگی دارد و ممکن است غیر منطقی نباشد اگر کمیته بازاریابی غیر فعال است با تمام مشکلات ایجاد شده در این چند تاپیک، با این سیاست به یاد داشته باشید.

ریاست کمیته فوتسال که در ماه های اخیر به لیست مسئولیت احسان اصولی صفر در فوتبال ایران اضافه شد، غیرقانونی ترین اتفاق ممکن بود. رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی بدون رأی گیری این سمت را برعهده گرفت؛ این نشان می دهد که حضور این مدیر در این سمت چندان قانونی نیست.

اصولی صفر که در استان خودش نیز با انتقادات جدی مواجه است، پس از عضویت در کمیته فوتسال تصمیمات عجیبی گرفته است که شاید مهم ترین آنها سفر به اروپا باشد. وضعیت نامشخص قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال و شکایات بسته وحید شمسایی نشان می دهد که پیشکسوت مبارزه با انفعال در فدراسیون تا چه اندازه در این سمت منفعل بوده است.

نکته مهم این است که مدت دوساله قانونی هیات مدیره لیگ فوتسال در آبان ماه سال 1400 به پایان رسید اما متاسفانه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به ریاست صفری صفری به این موضوع توجهی نکردند و این فعالیت غیرقانونی ادامه یافت. دوره 4 ساله مجمع لیگ فوتسال به پایان رسیده است اما در این زمینه نیز اصول مسئولانه ای وجود ندارد!

شاید بهتر باشد رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی قبل از هدایت کمپین برکناری رئیس فدراسیون فوتبال فقط چند سوال از خود بپرسد و باز هم اگر خود را در توان بازگرداندن حیثیت فوتبال ایران می بیند، از خود بپرسد. اقدامات جدید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید