دستورات عجیبی از دفتر سیاسی شنیده شد/ حرکات تخریبی و دشمنی با من همچنان از تلویزیون پخش می شود!


ساعت: 10:55
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894313

نامه سرگشاده رئیس فدراسیون فوتبال به رئیس سازمان صدا و سیما؛

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در نامه ای سرگشاده به رئیس سازمان صدا و سیما توصیه هایی کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما نکاتی را در خصوص برنامه های تولیدی و انتخاباتی آن سازمان به شرح زیر عنوان کرد.

جناب آقای دکتر جبلی ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام و ارادت؛

همانطور که می دانید در روز سه شنبه مورخ 06/08/1401 مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران علیرغم موانعی که برای لغو آن وجود داشت برگزار شد و با اکثریت قاطع آرا فرصت حضور در این سمت فراهم شد. که قبلا تجربه حضور داشتم خدمت می کنم و اوضاع را سامان می دهم.

انتخاباتی دموکراتیک و سالم بود که در فضایی بدون تنش به پایان رسید و اکنون با اتکال به لطف خداوند و اعتماد اکثریت اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را خواهم کرد. برای اصلاح وضعیت در یک زمان بسیار بحرانی. اما در این میان باید به نکاتی اشاره کرد.

متاسفانه شنیده ها حاکی از آن است که شورای سیاست گذاری ورزش به شبکه های مختلف دستور داده است تا رای قاطع مجمع را زیر سوال ببرند، تا حد امکان آن را تخریب کنند، مخالفان را دعوت کنند و حتی گزارش های مردمی را با هدف قرار دادن این نهاد محترم تهیه کنند. در حالی که باید این روزها در کنار ما باشند تا به فوتبال ایران و تیم ملی کمک کنند تا در جام جهانی 2022 که زمان زیادی از آغاز آن نمی گذرد، حضور موفقی داشته باشند.

غیرقابل باور است که علیرغم تسامح من و همکارانم، مدت هاست که این حرکت تخریبی در یک برنامه خاص ادامه دارد، موضوعی که با فسخ قرارداد سرمربی سابق تیم ملی و صدها نفر آغاز شد. برنامه ها و دعاوی از انواع هتک حیثیت همچنان ادامه دارد در حالی که موضوع فسخ طرف قرارداد یک موضوع فوتبالی و جزئی از ماهیت این ورزش است و در فوتبال ده ها مورد قبل و بعد از آن وجود داشته است. هيات مديره قبلي نيز ابراز تمايل به رسيدگي كامل از سوي كليه مراجع ذي صلاح در محاكم ذيربط نموده است.

به هر حال تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر با قدرت به میدان رفت و مردم و هواداران از ما توقع زیادی دارند و امیدوارند روزهای خوبی را که در دو جام جهانی قبلی تجربه کرده بودیم تکرار کنیم. جناب عالی، اگر فرصت دارید، بد نیست به تعداد برنامه های تلویزیونی قبلی نگاه کنید و از مجریان، تهیه کنندگان و مجریان بپرسید که چقدر با من منصف و بی طرف بوده اند.

البته فدراسیون و بنده علیرغم این موج طولانی دشمنی، دل ما مملو از اعتماد مردم، مسئولان نظام و رای حداکثری مجمع است که با این امید از همه موانع عبور خواهیم کرد. البته در این مسیر با همدلی و همدلی صدا و سیما که روزگاری در 12 سالگی با هم دوست بودند ما به تیم ملی ایران نیاز داریم.

یادمان باشد به زودی در مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان با حریفانی با حساسیت حداکثری روبرو خواهیم شد و بهتر است به جای اتلاف انرژی و دعواهای داخلی با تیم ملی کشورمان متحد باشیم.

بنابراین، ما صمیمانه از شما انتظار داریم که به این موضوع رسیدگی کنید. یادمان باشد فوتبال ایران و آبروی مردم غیورش و برافراشتن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان مهمتر از نام هایی است که می آیند و می روند و برای ما هم فرقی نخواهد داشت.

به امید پایان ناآرامی ها و احترام به آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که تا آخرین لحظه علیرغم همه مشکلات و تهدیدها و اقدامات عجیب در کنار فوتبال ایستاده بود تا به تناسب علاقه دوباره شرایط بهتر شود. در این ورزش در ایران امروز جامعه فوتبال از شما انتظار دارد که دست به کار شوید و به این دشمنی های بی مورد و خریدهای داخلی پایان دهید که البته همانطور که گفتیم هیچ تاثیری در سرنوشت جلسه اخیر فدراسیون نداشت.

“بیا با هم باشیم”

مهدی تاج

رئیس فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید