جلسات صنفی برخی معلمان کرد چهره آنها را به شعارهای سیاسی و امنیتی تغییر داده است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، تعدادی از معلمان سراسر کشور و البته معلمان استان کردستان نسبت به وضعیت حقوق و مزایا و عدم اجرای به موقع نظام رتبه بندی سال گذشته معترض هستند و اغلب مدارس را تعطیل و از حضور در دوره آموزشی دانش آموزی خودداری می کنند. از دولت می خواهند به خواسته های آنها توجه کند.

اگرچه دولت بر اجرای نظام رتبه‌بندی تاکید کرده و گفته است که در ماه‌های آینده اجرا می‌شود، اما هیچ‌کس نمی‌تواند با درخواست قانونی معلمان مخالفت کند، اما نباید از نظر دور داشت که به دلیل تعطیلی کلاس‌ها و عدم مراجعه معلمان به مدرسه آنها متحمل خسارات زیادی در آموزش و پرورش شده اند.

اما این روزها تعدادی از معلمان برخی از شهرهای کردستان مطالبات صنفی خود را به کلی فراموش کرده و در جلسات خود شعارهای سیاسی و امنیتی سر می دهند!

به نظر می رسد مطالبات صنفی تعدادی از معلمان پوششی برای پیگیری اهداف سیاسی برخی از گروه های ضدانقلابی بوده که به شدت از آنها حمایت می کنند.

البته اخبار حاکی از آن است که با سردادن شعارهای سیاسی تعدادی از معلمان مطالبه گر، معلمانی که واقعاً خواستار اجرای نظام رتبه بندی و ارتقای حقوق و مزایا هستند، از کاروان تظاهرکنندگان سیاسی فاصله گرفته و صفشان را از ایشان جدا کرد .

در هر صورت باید به خواسته های صنفی هر قشر پاسخ داد، اما قطعاً هیچ نظام و دولتی نمی خواهد امنیت خود را در پوشش مطالبه گری تحت الشعاع قرار دهد.

معدود معلمانی که در کردستان دستگیر شده بودند توسط نیروهای امنیتی شناسایی شدند که مستقیماً با سرویس‌های اطلاعاتی و گروه‌های ضدانقلاب در تماس بودند و از آنها اطلاعات می گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید