شورای جدید صنفی نمایش/ حضور تمامی نمایندگان صنفی آغاز شد


ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877178

جلسه شورای صنفی نمایش با حضور تمامی نمایندگان اصناف و سازمان سینمایی برگزار و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیات مدیره صنفی با حضور منوچهر شهسواری مدیرعامل خانه سینما، حبیب ایل بیگی معاون ارزیابی و نظارت، حبیب اسماعیلی نماینده کانون مدیران، همایون اسعدیان نماینده کانون مدیران، مهدی سابازاتی از توزیع کنندگان ، محمد احمدی نماینده اتحادیه تهیه کنندگان، رضا زارعی قائم مقام انجمن سینماگران، هاشم میرزاهانی مدیرعامل موسسه سینما شهر، سیدعلی طباطبای نژاد نماینده انجمن سینماگران، رضا ساعدی انجمن سینماگران از سینماگران و روحلا سهرابی، مدیرکل نظارت و نمایش فیلم.

در این مراسم اعضای اصلی و علی البدل به نمایندگی از اصناف سینمایی به نمایندگی از سوی معاون ارزیاب و ناظر سازمان حضور یافتند و سپس در هنگام معرفی اعضای جدید هیئت مدیره و ارائه تصمیمات علی البدل تصمیمات ارزیابی و نظارت علی البدل بر شرایط فعلی سینما و نیازهای اکران. و تهدید به طور بالقوه و در واقع در مقابل سینما رخ داد.

همچنین پس از ارائه دیدگاه های نمایندگان سازمان سینمایی، نمایندگان اصناف به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای بهبود روند تولید و اکران فیلم پرداختند که شنبه 10 تیرماه در خانه سینما برگزار می شود.

تعامل دوجانبه و سازنده اصناف و سازمان سینمایی، حمایت ویژه سازمان از اکران، عدالت محوری در تعیین فیلم ها و … از جمله موضوعات مطرح شده در اولین جلسه شورای صنفی اکران در تهران بود. عصر جدید.

جلسه شورای جدید اصناف نمایش به دلیل تاخیر در معرفی نمایندگان اصناف که در روز یکشنبه 29 خرداد 1401 با حضور کلیه اعضای خانه سینما برگزار شد به تعویق افتاد. همچنین در غیاب شورای صنفی نمایش، شورای راهبردی اکران به طور موقت مسئولیت تصمیم گیری در خصوص اکران و فیلمبرداری فیلم هایی را بر عهده داشت که با تشکیل شورای صنفی، اکنون وظیفه و مأموریت اصلی خود (بازبینی و اثربخشی) را انجام دادند. برای رفع نیازهای اکران، ارائه روش های حمایتی برای اکران فیلم ها، برنامه ریزی برای اکران فیلم های ساخته شده در دوران سلطنت، تقویت و توسعه بازار داخلی سینمای ایران، حمایت از حقوق مخاطبان سینمای ایران. توجه به اولویت های فرضی کشور در برنامه ریزی و تدوین آیین نامه های غربالگری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید