تشکیل جلسه هیأت رئیسه و شورای اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840353

جلسه هیئت رئیسه و شورای اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یکصد و نود و چهارمین جلسه هیئت رئیسه و شورای اجرایی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور راستنین و یزدیها به عنوان نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

در این جلسه که در سالن تازه تاسیس پارالمپیک برگزار شد، مصوبات آخرین جلسه ستاد در هانگژو بررسی و مبادله شد و تمامی نکات مورد تایید و تایید قرار گرفت.

احمد راستين رئيس كميسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي به نقل از كميته ملي پارالمپيك گفت: ما به اين كميته اطمينان كامل داريم و خيلي خوب است كه به موضوعات مختلف ورزشي، فرهنگي و مالي در اين كميته پرداخته شود. آئین نامه قانون وزارت ورزش و لایحه جامع مدیریت باشگاه که مجموعه پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین و سایر سازمان ها را ملزم به بررسی نهایی می کند برای تصویب به دولت ارسال کند. موردی بیابید O مورد غفلت قرار نمی گیرد.

سیدعلی یزدیها دیگر نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی کمیته ملی پارالمپیک نیز با استقبال از افتتاح سالن پارالمپیک از زحمات مجموعه پارالمپیک تشکر کرد. وی پیشنهاد برگزاری جام شهید سلیمانی را داد که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید