خبرگزاری فارس درباره اعتراض رانندگان اتوبوس در تهران: پس از سخنرانی زاکانی، تعدادی از آنها محل را ترک کردند، اما برخی از معترضان بر ادامه تجمع اصرار داشتند. از همان ابتدا با شور و حرارت بیشتری اعتراض کردند و شعارهای بلندتری سر دادند.

خبرگزاری فارس درباره اعتراض رانندگان اتوبوس در تهران: پس از سخنرانی زاکانی، تعدادی از آنها محل را ترک کردند، اما برخی از معترضان بر ادامه تجمع اصرار داشتند.  از همان ابتدا با شور و حرارت بیشتری اعتراض کردند و شعارهای بلندتری سر دادند.

روز جدید خبرگزاری فارس نوشت: پس از مکالمه طولانی شهردار و رانندگان، تعدادی از آنها تجمع را ترک کردند اما برخی دیگر از معترضان که با شور و شوق بیشتری اعتراض کردند و از همان ابتدا شعارهای بلندتری سر دادند، بر ادامه تجمع پافشاری کردند. معترضان اصرار داشتند که به جای حیاط سازمان اتوبوسرانی در خیابان مقابل سازمان تجمع کنند.

خبرگزاری فارس نوشت: خبر تجمع اتوبوسرانی در تهران باعث ایجاد اختلال در حمل و نقل عمومی شد، اما اعتراض این افراد و واکنش شهردار تهران به این اعتصاب چه بود؟

این خبرگزاری ادامه داد: بسیاری از مسافران اتوبوس از بعد از ظهر دیروز دچار سردرگمی شده و ساعت ها در خیابان ها منتظر اتوبوس هستند.

مشاهدات خبرنگاران ما نشان می دهد که گروهی از رانندگان اتوبوس خدماتی ارائه نکرده اند. رانندگانی که ساعتی بعد شناسایی شدند در اعتراض به نحوه محاسبه افزایش حقوق خود در سال جدید مقابل درب سازمان اتوبوسرانی تهران تجمع کردند.

پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که عمده مطالبه معترضان افزایش 57 درصدی حقوق مصوب وزارت کار است. موضوعی که باعث شد شهردار تهران از برنامه بازدید از پروژه های منطقه یک و دیدار با نخبگان منطقه صرف نظر کند، به جمع رانندگان معترض پیوست.

زاکانی ابتدا با جمعی از نمایندگان صنفی صحبت کرد و خواستار افزایش بی قید و شرط 57 درصدی آنها شد و شهردار تهران تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای این کار انجام خواهد داد اما تابع تصمیمات نهادهای قانونی بالادستی است.

پس از این دیدارها، شهردار نیز به جمع معترضان پیوست و بیش از یک ساعت با آنها گفتگو کرد. شهردار به معترضان گفت: «دولت برای خود و برای شرکت‌های مرتبط با وزارتخانه‌ها نرخ 10 درصد تعیین کرده است، اما هنوز تصمیمی درباره نهادهای عمومی که شهرداری در آن عضویت دارد گرفته نشده است و تصمیم‌گیری را به شش نفر واگذار کرده است. کمیسیون عضو.» تا قبل از تصویب قانونی کمیسیون 6 نفره در این خصوص تصمیم گیری کند.

زاکانی همچنین به تصمیم خود در ابتدای سال در قرارگاه حمل و نقل برای افزایش معیشت و حمایت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای رفاه حال رانندگان اقدام کرده است.

پس از مکالمه طولانی شهردار و رانندگان، تعدادی از آنها تجمع را ترک کردند، اما سایر معترضان که از همان ابتدا با صدای بلندتر اعتراض کردند و شعارهای بلندتری سر دادند، بر ادامه تجمع اصرار داشتند. معترضان اصرار داشتند که به جای حیاط سازمان اتوبوسرانی در خیابان مقابل سازمان تجمع کنند.

ادامه اعتراضات با دخالت نیروی انتظامی به پایان رسید و شهردار تهران با معاونان و مدیران مرتبط در شهرداری تهران و نمایندگان نیروی انتظامی در سازمان اتوبوسرانی جلسه ای برگزار کرد. در این جلسه نیازهای حمل و نقل شهروندان تهرانی در خطوط اتوبوسرانی و سایر بخش های حمل و نقل عمومی مورد تاکید قرار گرفت و تعهدات سازمان ها مشخص شد.

خبرنگار ما پس از این جلسه صحت فیش های حقوقی منتشر شده توسط برخی رانندگان اتوبوس در فضای مجازی را زیر نظر گرفت. البته تاکنون این اقدامات پیگیری بی نتیجه بوده است.

همزمان با اختلال در برخی مسیرهای اتوبوسرانی که منجر به تردد در تهران در برخی مناطق شد، برخی از کاربران فضای مجازی با انتقاد از مسئولان شهرداری خواستار حمایت بیشتر از رانندگان شدند و برخی نیز با صدور فیش حقوقی مدعی شدند که حقوق رانندگان کمتر از حقوق رانندگان نیست. کلاس های دیگر .

تلاش خبرنگاران تهرانی برای ردیابی ادعاها و کوپن های منتشر شده تاکنون ناموفق بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید