برزیلی ها از همان ابتدا خرابکاری کردند/ برای تحویل گلوله به دنبال کمپ هانوفر هستیم


ساعت: 20:15
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838832

کاروان 32 نفره به جام جهانی تیراندازی اعزام می شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: 32 تیرانداز از کشورمان به جام جهانی باکو اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تجلیل از قهرمانان تیراندازی قهرمانی جهان در برزیل ظهر امروز با حضور سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان، مریم معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. ، مرتضی گربانی رئیس فدراسیون تیراندازی و کادر فنی تیم های تفنگ و تپانچه در سالن آمفی تئاتر فدراسیون تیراندازی تجمع کردند.

قربانی این مراسم گفت: هشت ماه قبل از جام جهانی برزیل بازیکنی را به مسابقات نفرستادیم. وقتی به فدراسیون آمدم چند روزی تا اعزام به مسابقات مصر باقی مانده بود. آن زمان نه پولی بود، نه هماهنگی، نه ویزا و این اعزام انجام نشد. ما به طور جدی استقرار در برزیل را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: برزیل در حال خرابکاری است و من بلافاصله عصر همان روز با وزارت امور خارجه تماس گرفتم تا مشکل اسلحه کودکان در فرودگاه را حل کنم. حرکت بعدی ما برای جام جهانی باکو در 25 ژوئن با 32 تیرانداز. این قبل از سهمیه المپیک مصر است و برای آن مهم است.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: با توجه به تعویق بازی های آسیایی، جام جهانی باکو در تعیین تیم اصلی اعزامی به جام جهانی مصر حائز اهمیت است. سپس یک تورنمنت در کره جنوبی داریم. ارتش آلمان در هانوفر همچنین قصد دارد سلاح و گلوله را تحویل دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید