مدیرعامل باشگاه استقلال یحیی گل محمدی را شستشو و توزیع کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال یحیی گل محمدی را شستشو و توزیع کرد

محمد مومنی درباره دیدارش با فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال و هداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: افشاریان در این زمینه کمک بزرگی کرد و از درخواست ما راضی بود. سعی کرده ایم برخی از اختلافاتی را که بین استقلال و این کمیته وجود داشت برطرف کنیم تا مشکلی نداشته باشیم. ما بیشتر از رهنمودهای افشاریان که با قواعد داوری آشنا بودند استفاده می کردیم و به ما پیشنهاد می دادند که چه کار کنیم. درست است که در فوتبال بعضی چیزها قابل کنترل نیست اما افشاریان از ما خواست صبور باشیم.

وی در واکنش به اظهارات روز گذشته یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه “آنها از هر نظر به یک تیم کمک کردند تا بالاتر از آنها باشد”، گفت: بهتر است تیم خود را متهم نکنیم که “آمار در دسترس است”. و شما نمی توانید چشمان خود را ببندید و به شکل دیگری صحبت کنید. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال کجا به ما کمک کردند؟ اگر این اتفاق نیفتد، وزارت ورزش و فدراسیون باید به ما کمک کنند. وزارت ورزش و فدراسیون که شاید کمک فکری کرده اند، اما هر روز یک مورد جدید در مورد اینکه کجا به پرسپولیس کمک شد، مطرح می شود، بنابراین صحبت از استقلال یک فرافکنی است، ما نباید مشکلات خود را به گردن دیگران بیندازیم و جسارت داشته باشیم. اینکه بگوییم در این زمینه ها نمی توانیم به نتیجه ای برسیم.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از گل محمدی ادامه داد: چرا در سال های گذشته که بیش از حد معمول به پرسپولیس کمک می کردند و نتیجه می گرفتند خوشحال بودند اما حالا که نتایج در مستطیل سبز است این حرف ها را می زنند. آنها خوب نیستند و من انتظار این صحبت ها را از گل محمدی نداشتم. فشار زیادی روی گل محمدی وجود دارد و به عنوان یک بازیکن و همکار قدیمی می فهمم که او این حرف ها را می زند تا فشار از روی شانه هایش برداشته شود!

مومنی با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری بین باشگاه استقلال و بانک گفت: این نوع همکاری ها و توافقات باید پشتوانه مالی خوبی برای باشگاه استقلال و حذف افرادی باشد که ادعا می کنند میلیاردها تومان کمک کرده اند و امروز این پول ها را می خواهند. سود آن‌ها به این حزب اجازه ندادند، اما امروز او معروف شد و می‌گوید به استقلال کمک کرده است. ادعای آنها کاملا قانونی است، اما هر دو طرف سود برده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید