حمله وحشیانه مدیرعامل باشگاه استقلال به یحیی گل محمدی

حمله وحشیانه مدیرعامل باشگاه استقلال به یحیی گل محمدی

خجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درباره دربی فینال جام حذفی ترکیه گفت: برای ما فرقی نداشت کدام تیم به فینال می رسد. حضور پرسپولیس قطعا انگیزه بازیکنان استقلال را افزایش می دهد. با شناخت سرمربی و بازیکنان تیممان، مطمئنم بعد از اتفاقات مربوط به دربی برگشت لیگ، همگی برای رویارویی با پرسپولیس ثانیه شماری می کردند تا این شکست را جبران کنند و هواداران را خوشحال کنند.

کریمی در خصوص موضوع درخواست حضور داور خارجی در فینال دربی اظهار کرد: حاضریم تمام هزینه های حضور یک داور خارجی در فینال دربی را پرداخت کنیم. این در مورد یک جام و یک قهرمانی است. به همین دلیل اصرار داریم در دربی فینال از داور خارجی استفاده کنیم. البته خدای ناکرده نمی خواهیم از ارزش داوران ایرانی کم کنیم اما در ماه های اخیر تیم ما گرفتار اشتباهات داوری شده است.

وی در خصوص صحبت های یحیی گل محمدی که گفته بود اگر مثل سرمربی استقلال رفتار می کردم، مادام العمر محروم می شدم، خاطرنشان کرد: عجیب است که مردم اینقدر زود رفتارشان را در حاشیه فراموش می کنند. در همین قهرمانی امسال سرمربی پرسپولیس به داوران نسبت به قضاوت آنها اعتراض تند کرد. جالبه که خیلی زود رفتارشونو فراموش میکنن.

سرپرست مدیرعامل استقلال درباره تمدید قرارداد ساپینتو گفت: با او جلسه داشتیم و قرارداد انجام شد و منتظریم شریک اول پول را به حساب باشگاه واریز کند تا هم مطالبات او و هم بازیکنان را پرداخت کنیم. قرار است وکیل او این هفته برای نهایی کردن تمدید قرارداد به ایران بیاید.

کریمی درباره اولین بحث اسپانسر ماهواره گفت: با مسئولان این شرکت جلسه ای برگزار کردیم و قرار شد بخشی از مطالبات استقلال امروز و فردا پرداخت شود تا بتوانیم نسبت به پرداخت مطالبات کادر فنی نیز اقدام کنیم. بازیکنان تیم.”

دیدگاهتان را بنویسید