سرمربی سابق پرسپولیس وحشیانه به خریدهای یحیی حمله کرد

سرمربی سابق پرسپولیس وحشیانه به خریدهای یحیی حمله کرد

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم قبل از دیدار مقابل پیکان و البته شانس پیروزی پرسپولیس در این فصل گفت: قطعا پیکان حریف آسانی نخواهد بود. پرسپولیس 6 فینال پیش رو دارد و در تمام این بازی ها محکوم به برد است. برنده شدن سخت است، اما غیرممکن نیست. شک نکنید استقلال در بازی های دیگر امتیاز می گیرد اما پرسپولیس باید همه بازی هایش را برد. در واقع پرسپولیس تنها یک راه برای برد دارد و آن هم گرفتن تمام امتیازات بازی های دیگر است.

درخشان همچنین درباره تلاش مهدی عبدی برای حضور در جشن قهرمانی نساجی و جریمه وی از کادرفنی گفت: کار عبدی بسیار غیرحرفه ای بود. بازیکن حرفه ای باید تمام تمرکز خود را روی تیمش بگذارد و موظف است در تمام تمرینات، بازی ها و حتی بازی های داخلی و دوستانه شرکت کند. نمی دانم چرا این کار را کرد، اما فکر می کنم اشتباه بزرگی مرتکب شد.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره پست هایی که باید برای فصل آینده این تیم در آن ها تقویت شود نیز گفت: برخی از بازیکنان جدید پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. بازیکنان خارجی که اصلا نتوانستند به تیم کمک کنند. به نظر من پرسپولیس اکثر پست ها را باید تقویت کند و برای فصل آینده باید بازیکنان باکیفیتی جذب کند.

درخشان درباره شایعه تغییر کادرفنی پرسپولیس نیز گفت: من اصلا این موضوع را قبول ندارم. تیم فقط باید همین الان آرام باشد و این گفتگو تمرکز را از تیم دور خواهد کرد. یحیی و کارکنانش باید سخت کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید