هواداران پرسپولیس به خریدهای جدید حمله می کنند

هواداران پرسپولیس به خریدهای جدید حمله می کنند

کارشناسان و مربیان بزرگ دنیا معتقدند یک تیم می تواند در فصل فوتبال موفق شود و با نقل و انتقالات خوب به نتیجه خوبی برسد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر، 3 بازیکن کلیدی خود یعنی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو که دو بازیکن اول فیکس تیم ملی هستند را از دست داد.

در عوض پرسپولیس بازیکنانی چون رضا اسدی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، حامد پاکدل و رضا دهگانی را جذب کرد که اسدی تنها بازیکنی است که در تمامی دیدارها به میدان رفته است. دیگر بازیکنان جدید پرسپولیس شانس زیادی برای بازی نداشتند.

از نظر کادرفنی پرسپولیس این بازیکنان هنوز به سطح آمادگی و کیفیت نرسیده اند که بتوانند در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان بروند. یکی از دلایلی که همه موافق بودند این بود که پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی نداشت و بازیکنانی که به این تیم آمدند ضعیفتر از جداشدگان بودند. این موضوع قطعا یکی از دلایل اصلی شکست پرسپولیس مقابل الهلال بود.

در دیدار مقابل آلومینیوم که اولین باخت پرسپولیس در فصل جدید بود؛ رضا دهگانی، حامد پاکدل، علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی در خریدهای این فصل پرسپولیس فرصت بازی پیدا کردند اما عملکرد خوبی نداشتند. عملکرد این بازیکنان جدید به قدری ضعیف بود که هواداران خشمگین پرسپولیس از همان ابتدا از این بازیکنان انتقاد کردند و آنها را در حد پرسپولیس ندانستند.

اگرچه هنوز برای قضاوت درباره عملکرد این بازیکنان زود است و تنها 3 هفته از شروع لیگ می گذرد، اما تجربه و البته کیفیت این بازیکنان نشان می دهد که باید به آینده این بازیکنان در پرسپولیس نگاه کنیم. با شک و تردید بیشتر

با این حال چند بازیکن دیگر در لیست نقل و انتقالات یحیی گل محمدی بودند که باشگاه موفق به خرید آنها نشد اما همه این خریدهای جدید با نظر یحیی گل محمدی به پرسپولیس آمد و خود سرمربی پرسپولیس این بازیکنان را انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید