آخرین وضعیت خریدهای جدید در پرسپولیس; مشکل جدید برای یحیی

آخرین وضعیت خریدهای جدید در پرسپولیس;  مشکل جدید برای یحیی

مصطفی لشگری در خصوص وضعیت پرسپولیس و اینکه آیا تماشاگران می توانند ماه آینده وارد ورزشگاه شوند و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس آمادگی پذیرایی از تماشاگران خود را دارد یا خیر، گفت: یک ماه پیش و قبل از اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی نامه ای نوشتیم. نامه به فدراسیون.» و سازمان لیگ را بفرستیم و آمادگی تماشاگران را برای شرکت در تمرینات و بازی های ما طبق پروتکل ها اعلام کنیم. با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام می کنیم که آمادگی حضور هوادارانمان در ورزشگاه را داریم. ما حتی آماده فروش آنلاین بلیط هستیم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی مورد نظر پرسپولیس و اینکه چه زمانی به صورت رسمی به این تیم اضافه خواهند شد، گفت: در این چند روز هواداران پرسپولیس به شدت نگران بودند اما باید بدانند که ارسال پول به دلیل تحریم ها کمی زمان می برد. باشگاه پرسپولیس زمان را تلف نکرده است، اما چون انتقال پول به حساب کالدرون کمی سخت است، منتظر باز شدن پنجره هستیم، کادر فنی خواهان امضای قرارداد این دو بازیکن و عقد قرارداد این دو است. به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بازیکنان بلافاصله بسته خواهند شد.

لشگری تاکید کرد: هر بار که نامه ای از سوی فیفا به باشگاه ارسال شود، جذب این دو بازیکن عملی خواهد بود. حتی اگر کادر فنی بازیکن دیگری بخواهد، باشگاه برای جذب او آماده می شود.

وی در گفت و گو با رادیو تهران با بیان اینکه پول کالدرون روز چهارشنبه واریز شد، گفت: در زمان اعلام زمان باز شدن پنجره آنقدر وعده های بد داده شد که نمی خواهیم زمان دقیق آن را به هواداران اعلام کنیم. هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند که به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید