قیمت پرسپولیس برای تاجیکستان تعیین شد. وحی برای خریدهای یحیی

قیمت پرسپولیس برای تاجیکستان تعیین شد.  وحی برای خریدهای یحیی

پرسپولیس همچنان منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا در نهایت قرارداد دو بازیکن خارجی جدید خریداری شده از تاجیکستان را نهایی کند. وحدت حنانوف و منوچهر صفروف حدود یک هفته پیش وارد تهران شدند اما هنوز با پرسپولیس قراردادی امضا نکرده اند.

این دو در تست های پزشکی باشگاه نیز شرکت کردند و مشکلی نداشتند اما با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، این دو بدون قرارداد در باشگاه پرسپولیس به تحصیل ادامه می دهند. مسئولان باشگاه پرسپولیس می گویند درخواست گابریل کالدرون پرداخت شده و به زودی پنجره باز می شود اما هنوز خبری نیست.

در همین رابطه امروز روزنامه ایران ورزشی گزارشی از رقم قرارداد این دو بازیکن جدید پرسپولیس منتشر کرد که تا حدودی قابل قبول به نظر می رسد. در این گزارش مبلغ پرداختی پرسپولیس برای این دو بازیکن 80 هزار دلار است که یک چهارم مبلغی است که استقلال برای یمگا پرداخت کرده است. در بخشی از این گزارش آمده است: شایعه شده که قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود و بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود ندارد. اما باشگاه پرسپولیس باید توجه داشته باشد که پرداخت حقوق ماهیانه می تواند از فسخ یک طرفه این بازیکنان در فصول آینده جلوگیری کند.

رقم قرارداد وحدت و منوچهر به حدی است که این دو بازیکن جزو ارزان ترین خارجی های تاریخ باشگاه پرسپولیس هستند و نکته جالب اینجاست که با وجود اینکه هنوز پولی به آنها پرداخت نشده است، اما تاکنون از بخشی از این قرارداد استفاده کرده اند!

به گفته یک منبع آگاه در پرسپولیس، مجموع قرارداد این دو بازیکن به 80 هزار دلار (کمتر از 2.3 میلیارد تن) می رسد و این یعنی کل قرارداد آنها به اندازه متوسط ​​بازیکنان ایرانی نیست. این در حالی است که استقلال اخیرا با دو مهاجم خارجی روبرو شد که به گفته همین منبع آگاه در پرسپولیس برای یکی 300 هزار دلار و برای دیگری 400 هزار دلار پرداخت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید