بررسی خریدهای مورد اختلاف یحیی و پرسپولیس در نقل و انتقالات

بررسی خریدهای مورد اختلاف یحیی و پرسپولیس در نقل و انتقالات

در شرایطی که هنوز وضعیت استقلال برای لیگ بیست و دوم مشخص نشده است، مدیران باشگاه پرسپولیس در غیاب رقیب سنتی خود در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب کادرفنی مورد نظر هستند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی سرخپوشان با هدف اصلی ارتقای خط دفاعی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات برنامه ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم 21 گل دریافت کرد و این آمار بد سرخپوشان را مجبور به تغییرات اساسی در فاز دفاعی کرد. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی دو خرید پرمخاطب پرسپولیس در بازار تابستانی بودند و مدیران این تیم در تلاش برای جذب سایر افراد مورد اعتماد یحیی هستند.

پاتک بزرگ برای ارتش رقیب اصفهانی
دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و سجاد شهبازاده 3 ستاره تاثیرگذار و کلیدی سپاهان نامشان در لیست یحیی به چشم می خورد. مدیران پرسپولیس بر اساس آخرین اخبار موفق شدند با دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی به توافق نهایی برسند و به احتمال زیاد این دو ستاره سپاهان دستاوردهای بعدی سرخپوشان خواهند بود. سجاد شهبازاده نیز مذاکرات مثبتی با مدیران پرسپولیس دارد و به احتمال زیاد در لیگ بیست و دوم پیراهن قرمز پایتخت را بر تن خواهد کرد تا راهزن جدید فوتبال ایران شود.

جان و با یک شورشی جدید روبرو شوید!
میلاد زکی پور مدافع 27 ساله گل گهر سیرجان که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه دارد، دیگر مرد مورد توجه یحیی گل محمدی است. زکی پور که فصل درخشانی را در گلگوتا سپری کرد، فاصله کمی با پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد. هواداران پرسپولیس نسبت به جذب زکی پور واکنش تندی نشان دادند اما پرسپولیسی ها مصمم به قرارداد با مدافع چپ سابق استقلال هستند. چرا که یحیی گل محمدی در جریان لیگ بیست و یکم از وحید امیری، سعید آگی، علی شجاعی و علی نعمتی در کانال چپ خط دفاعی تیمش استفاده کرد اما عملکرد آنها برای کادرفنی راضی کننده نبود.

امیری برای شروع لیگ بیست و دوم به دلیل مصدومیت در شرایط نابسامانی قرار دارد و سرنوشت سه بازیکن دیگر پرسپولیس نیز به گفته کادرفنی برای جذب زکی پور مشخص نیست. باشگاه پرسپولیس با جذب سجاد شهبازاده و میلاد زکی پور در تلاش است تا پاسخی به حضور محمد نادری و آرمان رمضانی در استقلال بدهد تا بازار سرکشی ستاره های ارغوان همچنان داغ و جذاب باشد.

مدافع جوان و مدافع خارجی در لیست گل محمدی
سامان فلا مدافع میانی 21 ساله که فصل خوبی را با شاگردان معتبی حسینی پشت سر گذاشت، حالا برای ادامه فوتبالش با چند پیشنهاد مهم روبرو است که مهمترین آنها از استقلال و پرسپولیس است. فلا یک فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد اما یحیی گل محمدی امیدوار است مدیران پرسپولیس بتوانند باشگاه پیکان فلا را برای حضور در جمع سرخپوشان راضی کرده و مبلغ رضایت نامه او را پرداخت کنند.

کادرفنی پرسپولیس هم برای جذب یک مدافع خارجی تلاش می کند. آنها اسامی چند بازیکن را به مدیران باشگاه معرفی کردند که معروف ترین گزینه مد نظر یحیی گل محمدی، گئورگی گلسیانی است. مدافع باتجربه سپاهان که سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را نیز در پرونده خود دارد و حالا مورد توجه کادرفنی پرسپولیس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید